Sidney Geplaatst 27 februari 2006 Geplaatst 27 februari 2006 Door middel van de geocaching-site kan je mooi de caches bijhouden die je gevonden hebt en allerlei info bekijken. Het lijkt mij echter ook mooi en handig om de info van je gevonden caches in een eigen database bij te houden. Is er software beschikbaar voor zoiets? Alvast bedankt voor de reactie. Sidney.
Jan en Jany Geplaatst 27 februari 2006 Geplaatst 27 februari 2006 (bewerkt) Ja hoor dat kan je zelf in Excel of je kan Gsak gebruiken Linkje : http://www.gsak.net/ 27 februari 2006 bewerkt door Team Minouschka
Jurgen & Co Geplaatst 27 februari 2006 Geplaatst 27 februari 2006 Dit kan heel handig met het programma GSAK. Om hier het beste gebruik van te maken moet je Premium Member worden bij Geocaching.com. Dan kun je Pocket Queries downloaden. Hierin bevind zich veel informatie van de cache. Misschien is het handig om de handleiding Geocachen eens te lezen. Hier word het een en ander uitgelegd.
Kruimeldief Geplaatst 27 februari 2006 Geplaatst 27 februari 2006 Om je eigen, gevonden caches bij te houden is een heel leuk programma te koop op het internet. Ik zal een aantal berichten posten met wat screenshots. Ik heb het progje zelf ook, helaas heb ik het al die tijd nog niets mee gedaan verder
Blurk Geplaatst 27 februari 2006 Geplaatst 27 februari 2006 Kijk bijvoorbeeld eens naar GSAK. Daarin kan je net zoveel databases aanmaken als je wil. Als je dit combineert met het premium membership van geocaching.com kun je zgn. pocket queries aanmaken. Bijvoorbeeld een met 'My Finds'. Dat is een overzicht van alle door jou gevonden cahes plus de logs. Precies wat je zoekt ! Overigens bestaat er ook nog andere software, bijvoorbeeld i-cache, waarbij je ook je foto's bij je logjes kunt bewaren in een database.
Kruimeldief Geplaatst 27 februari 2006 Geplaatst 27 februari 2006 of hier... Grappig dat een cache van Geoman genoemd wordt:
mlvdburg Geplaatst 27 februari 2006 Geplaatst 27 februari 2006 He kruimel, ziet er mooi uit. Veel opties heb je een link met meer informatie enz.
Jurgen & Co Geplaatst 27 februari 2006 Geplaatst 27 februari 2006 Je kunt de freeware versie hier downloaden.
Kruimeldief Geplaatst 28 februari 2006 Geplaatst 28 februari 2006 Och ja, vergeten een link erbij te zetten Nou huh, ff tip, rechtermuisklik op de foto en je ziet waar het weg komt. Dat is vaak de site. maar ik had er beter aan gedaan om even een url te posten. Progje kost geloof ik iets van 12 of 13 pond. Zal zo'n 20 euro zijn. Levenslang support en updates. Ik krijg geregeld mail dat er een update is. De maker is ook niet te beroerd om te reageren op vragen of opmerkingen. Ik wil nog eens (ooit?) op een vrij moment al onze gevonden caches inkloppen. Van de meeste hebben we wel zoveel info liggen dat we de database ermee kunnen vullen.
Jurgen & Co Geplaatst 28 februari 2006 Geplaatst 28 februari 2006 Ik heb gisteravond nog het een en ander geprobeerd. Maar tot nu toe valt het mij tegen. Ik blijf toch maar bij GSAK. Hoewel er in dit progje wel een paar dingen zijn die ik in GSAK ook wel zou willen zien.
Aanbevolen berichten