edmar Geplaatst 26 februari 2006 Geplaatst 26 februari 2006 We hebben een TB gevonden en inmiddels ook al weer uitgezet, maar het found it loggen is goed gegaan, het loggen dat we hem bij een cache weer achtergelaten hebben niet. Hoe kan ik dit oplossen? gr EdMar
Team Firefox Geplaatst 26 februari 2006 Geplaatst 26 februari 2006 We hebben een TB gevonden en inmiddels ook al weer uitgezet, maar het found it loggen is goed gegaan, het loggen dat we hem bij een cache weer achtergelaten hebben niet. Hoe kan ik dit oplossen? gr EdMar <{POST_SNAPBACK}> Door opnieuw de cache te loggen, maar dan als 'write note' in het logschermpje aanklikken. In het tekstveld geef je bijv. 'TB dropoff' in. Scroll je naar beneden dan zie je de TB staan. Deze klik je aan en tenslotte verzend je dit log. Om de cachepagina niet te vervuilen haal je daar het logje met de tekst 'TB dropoff' weer even weg en is de TB op de juiste manier gelogd. Bij de volgende TB kan je uiteraard gelijk de te droppen TB aan je 'found log' hangen.
edmar Geplaatst 26 februari 2006 Auteur Geplaatst 26 februari 2006 sorry, als ik gewoon eerst eens verder lees dan mijn neus lang is. Ik heb de oplossing al gevonden. gr
LTeunis Geplaatst 26 februari 2006 Geplaatst 26 februari 2006 sorry, als ik gewoon eerst eens verder lees dan mijn neus lang is. Ik heb de oplossing al gevonden. gr <{POST_SNAPBACK}> Ach, een neus is met deze dagen altijd langer dan hij lijkt. LTeunis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden