Spring naar bijdragen
  • 0

unlock-City Select

Vraag

Geplaatst

Ik wil misschien best wel die nieuwe 60CSx, maar ik heb al twee Garmin apparaten met City-Select uitgerust. Heb ik nu goed begrepen dat dat het maximum is?

Dat is toch gek? Als nu gewoon het nieuwste van het nieuwste wil hebben, en uit te rusten met software die ik voor hetvolle pond gekocht heb. Dan zou dat mogelijk moeten zijn?

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Ben ik geheel met je eens. Garmin zou de alle kaarten vrij moeten geven als ik als gebruiker er voor betaald heb. Als ik de gps'n maar "eerlijk" heb gekocht en ze niet zakelijk gebruik.

Te gek voor woorden is het als je een topo kaart van welk land dan ook koopt en er meer dan 100 euro voor betaald voor je twede gps er dan 50 euro voor moet betalen.

Ook denk ik dat je hier nietverder geholpen kan worden, als garmin het niet vrij geeft zul je het misschien moeten kraken ( ben ik niet voor) en op het forum mag het niet eens.

Piet

• 0
Geplaatst
Ik wil misschien best wel die nieuwe 60CSx, maar ik heb al twee Garmin apparaten met City-Select uitgerust. Heb ik nu goed begrepen dat dat het maximum is?

Dat is toch gek? Als nu gewoon het nieuwste van het nieuwste wil hebben, en uit te rusten met software die ik voor hetvolle pond gekocht heb. Dan zou dat mogelijk moeten zijn?

PM

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...