Spring naar bijdragen

TomTom New Zeeland


roccoenwendy

Aanbevolen berichten

Beste cachers,

 

 

Deze zomer willen wij naar New zeeland. Wij zijn in het bezit van TomTom en dat bevalt ons heel goed. Ook bij onze laatste zomervakantie was dit een uitkomst. Maar nu zijn wij op zoek naar kaarten van NewZeeland. Ik kan deze nergens vinden. Ook niet op PDAshop.nl. Weet iemand of deze bestaan?

 

Groetjes

 

Roccoenwendy :no::beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Beste cachers,

 

 

Deze zomer willen wij naar New zeeland. Wij zijn in het bezit van TomTom en dat bevalt ons heel goed. Ook bij onze laatste zomervakantie was dit een uitkomst. Maar nu zijn wij op zoek naar kaarten van NewZeeland. Ik kan deze nergens vinden. Ook niet op PDAshop.nl. Weet iemand of deze bestaan?

 

Groetjes

 

Roccoenwendy :no:  :beerchug:

Ook dit weer een niet geocaching gerelateerde vraag en dus weer even verwijzen naar de pocketpc fora omdat daar de antwoorden op dit soort vragen worden gegeven ben ik bang voor.

 

Succes.

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Mocht je een garmin GPS hebben, bezoek dan eens het NZ open map project :)

 

Ik heb deze kaarten (en een eigen topo-uitbreiding, ook op deze site te vinden) afgelopen maart gebruikt naar tevredenheid gebruikt. Helaas is het geen navigatiepakket zoals Tomtom, je zult zelf "Links" en "Rechts" moeten roepen. Mocht je geen garmin gebruiken maar Pocket PC met GPS dan kun je weer een progje vinden die deze files kan lezen.

 

Mocht je op het zuider eiland komen, is het misschien leuk om mijn cache daar te zoeken, Key Summit. Je heb daar een prachtig uitzicht ;) . En ook de wandeling er naar toe is zeker de moeite waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...