[TEB]AdmSpock Geplaatst 30 januari 2006 Geplaatst 30 januari 2006 Co_input lijkt mij een zeer nuttig stukje software, enige probleem is dat ik er als Navigon gebruiker weinig nut van heb..... Dus bij deze een verzoek aan de Bruine Beren: komt er ook een Navigon versie?
deBruineBeren Geplaatst 31 januari 2006 Geplaatst 31 januari 2006 Nee. Ik heb en gebruik geen Navigon. En dan wordt het heel moelijk om daar een stukje software voor te schrijven. En als ik zo op de site van Navigon kijk bieden zij zelf al een aantal oplossingen.
[TEB]AdmSpock Geplaatst 2 februari 2006 Auteur Geplaatst 2 februari 2006 Mja... maar dat is beetje gortig duur..... en dan kan je de coordinaten nog steeds niet online invoeren....
deBruineBeren Geplaatst 2 februari 2006 Geplaatst 2 februari 2006 en dan kan je de coordinaten nog steeds niet online invoeren.... <{POST_SNAPBACK}> Kan bij Co-Input ook niet
[TEB]AdmSpock Geplaatst 3 februari 2006 Auteur Geplaatst 3 februari 2006 Met online bedoel ik dus niet via internet, maar als navigon op de ppc draait (iets met jargon enzo )
[TEB]AdmSpock Geplaatst 23 maart 2006 Auteur Geplaatst 23 maart 2006 Mischien als alsgemeen alternatief: een stukje software die van de PC een virtuele GPS ontvanger maakt? Dat je zeg maar de NMEA berichten soort van emuleert, waarbij je zelf een coordinaat in kan vullen. óf mischien nog handiger: een programmatje voor op de PPC via een virtuele compoort op de PPC zelf... Kun je iig een willekeurig coordinaat opslaan als loactie, POI, waypoint, etc, etc...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden