Spring naar bijdragen

Penlights voor Explorist

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Een aardig tijdje geleden heb ik ergens gelezen, (hier of elders) dat er plannen waren om een extra batterij-houder voor de Explorist-serie te maken. Hier zou de voeding dan door penlight batterijen(AA) verzorgd worden en met een interface kabeltje met de GPS verbonden zijn. Heeft iemand hier ooit nog wat van gehoord?

Happy trails

• 1 month later...
Geplaatst
Een aardig tijdje geleden heb ik ergens gelezen, (hier of elders) dat er plannen waren om een extra batterij-houder voor de Explorist-serie te maken. Hier zou de voeding dan door penlight batterijen(AA) verzorgd worden en met een interface kabeltje met de GPS verbonden zijn. Heeft iemand hier ooit nog wat van gehoord?

Happy trails

Iemand......?? :P

Geplaatst
Iemand......?? :huh:

Ik niet, maar ..... wat moet dit dan toevoegen aan de Explorist of welke andere GPS dan ook? Batterijtjes gaan zo'n 15 uur mee en als ze leeg zijn, vervang je ze toch?

• 2 weeks later...
Geplaatst

Iemand......?? :blink:

Ik niet, maar ..... wat moet dit dan toevoegen aan de Explorist of welke andere GPS dan ook? Batterijtjes gaan zo'n 15 uur mee en als ze leeg zijn, vervang je ze toch?

Als je, zoals ik, wel eens meerdere dagen "te velde" bent zonder een stopcontact in de buurt, kan een verse penlight op z'n tijd een uitkomst zijn :huh:

Geplaatst

Als je, zoals ik, wel eens meerdere dagen "te velde" bent zonder een stopcontact in de buurt, kan een verse penlight op z'n tijd een uitkomst zijn :huh:

Huh? Ja! Dan vervang je toch de batterijen of zie ik iets over het hoofd? Ik neem standaard 6 batterijtjes mee: 2 in de GPS en 4 extra om te wisselen :eek:

Geplaatst

Snellader in de auto?
  • 5 weeks later...
Geplaatst
De Explorist 600 heeft een accu :cry:

Er zijn in diverse outdoor winkels opklap/oprolbare zonnepaneeltjes te koop die zo handzaam zijn dat je deze ook aan je rugzak kan hangen en ze zijn geschikt om allerlei apparaten/accu's te laden en de prijs valt ook wel mee, een paar goede batterijen of accu's zijn waarschijnlijk duurder.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...