smi Geplaatst 29 januari 2006 Geplaatst 29 januari 2006 Een aardig tijdje geleden heb ik ergens gelezen, (hier of elders) dat er plannen waren om een extra batterij-houder voor de Explorist-serie te maken. Hier zou de voeding dan door penlight batterijen(AA) verzorgd worden en met een interface kabeltje met de GPS verbonden zijn. Heeft iemand hier ooit nog wat van gehoord? Happy trails
smi Geplaatst 18 maart 2006 Auteur Geplaatst 18 maart 2006 Een aardig tijdje geleden heb ik ergens gelezen, (hier of elders) dat er plannen waren om een extra batterij-houder voor de Explorist-serie te maken. Hier zou de voeding dan door penlight batterijen(AA) verzorgd worden en met een interface kabeltje met de GPS verbonden zijn. Heeft iemand hier ooit nog wat van gehoord? Happy trails <{POST_SNAPBACK}> Iemand......??
Team Firefox Geplaatst 18 maart 2006 Geplaatst 18 maart 2006 Iemand......?? Ik niet, maar ..... wat moet dit dan toevoegen aan de Explorist of welke andere GPS dan ook? Batterijtjes gaan zo'n 15 uur mee en als ze leeg zijn, vervang je ze toch?
Team Gelaen Geplaatst 19 maart 2006 Geplaatst 19 maart 2006 Volgens mij hebben de explorist 400, 500 en 600 geen batterijen maar een accu. Niks verwisselen dus.
smi Geplaatst 1 april 2006 Auteur Geplaatst 1 april 2006 Iemand......?? Ik niet, maar ..... wat moet dit dan toevoegen aan de Explorist of welke andere GPS dan ook? Batterijtjes gaan zo'n 15 uur mee en als ze leeg zijn, vervang je ze toch? <{POST_SNAPBACK}> Als je, zoals ik, wel eens meerdere dagen "te velde" bent zonder een stopcontact in de buurt, kan een verse penlight op z'n tijd een uitkomst zijn
Team Firefox Geplaatst 1 april 2006 Geplaatst 1 april 2006 Iemand......?? Ik niet, maar ..... wat moet dit dan toevoegen aan de Explorist of welke andere GPS dan ook? Batterijtjes gaan zo'n 15 uur mee en als ze leeg zijn, vervang je ze toch? <{POST_SNAPBACK}> Als je, zoals ik, wel eens meerdere dagen "te velde" bent zonder een stopcontact in de buurt, kan een verse penlight op z'n tijd een uitkomst zijn <{POST_SNAPBACK}> Huh? Ja! Dan vervang je toch de batterijen of zie ik iets over het hoofd? Ik neem standaard 6 batterijtjes mee: 2 in de GPS en 4 extra om te wisselen
JandeBeHanger Geplaatst 1 april 2006 Geplaatst 1 april 2006 Iemand......?? Ik niet, maar ..... wat moet dit dan toevoegen aan de Explorist of welke andere GPS dan ook? Batterijtjes gaan zo'n 15 uur mee en als ze leeg zijn, vervang je ze toch?<{POST_SNAPBACK}> Als je, zoals ik, wel eens meerdere dagen "te velde" bent zonder een stopcontact in de buurt, kan een verse penlight op z'n tijd een uitkomst zijn <{POST_SNAPBACK}> Snellader in de auto?
B230F Geplaatst 30 april 2006 Geplaatst 30 april 2006 De Explorist 600 heeft een accu <{POST_SNAPBACK}> Er zijn in diverse outdoor winkels opklap/oprolbare zonnepaneeltjes te koop die zo handzaam zijn dat je deze ook aan je rugzak kan hangen en ze zijn geschikt om allerlei apparaten/accu's te laden en de prijs valt ook wel mee, een paar goede batterijen of accu's zijn waarschijnlijk duurder.
Aanbevolen berichten