team granaet Geplaatst 25 januari 2006 Geplaatst 25 januari 2006 Hallo Ik ben op zoek naar de waterkaarten, ook wel marinekaarten genoemd voor de Magellan Meridian Color. Als het goed is, staan hier alle waterwegen van NL op met de relevante gegevens voor de watersport. Kan iemand mij toevallig hieraan helpen?? Alvast hartelijk dank!! Team Granaet
dawangumu Geplaatst 25 januari 2006 Geplaatst 25 januari 2006 (bewerkt) Link klik dan op magellan: software (in midden gedeelte)> Mapsend BlueNav CD Europe Hallo Ik ben op zoek naar de waterkaarten, ook wel marinekaarten genoemd voor de Magellan Meridian Color. Als het goed is, staan hier alle waterwegen van NL op met de relevante gegevens voor de watersport. Kan iemand mij toevallig hieraan helpen?? Alvast hartelijk dank!! Team Granaet <{POST_SNAPBACK}> 25 januari 2006 bewerkt door dawangumu
team granaet Geplaatst 27 januari 2006 Auteur Geplaatst 27 januari 2006 Dank voor de reactie. Helaas was het aanbod redelijk aan de hoge kant qua prijs, probeer het toch op een andere manier (downloaden ofzo )!! Team Granaet
Aanbevolen berichten