Spring naar bijdragen

Update misser - Verbinding verbroken tijdens update


Gast bushtuckerman

Aanbevolen berichten

Gast bushtuckerman

Er is iets mis gegaan met het updaten van mijn Legend waardoor er nu geen software op staat.Kan er nu niks meer mee. *&^%$#@! :inlove:   Heeft iemand ervaring met het ter reparatie brengen van een garmin gps ? of een idee om het weer aan de gang te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Voel mij verplicht nu de stilte te doorbreken.

 

Beste Bushtuckerman,

 

Begrijp ik het goed dat je problemen hebt gekregen tijdens het zelf up-daten van software?

 

Het klinkt mij bekend in de oren. Indien het inderdaad zo is, stel dan de overdracht (baudsnelheid) van de data lager in en probeer het opnieuw. In het begin heb ik ook vrij snel geupdated, maar tegenwoordig zet ik hem ook lager. Dat is althans bij mij het probleem geweest (Garmin Etrx Vista)

Sindsdien geen problemen meer gehad.

 

Succes image

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Om veel voorkomende problemen met de diverse etrexen te kunnen oplossen (en vooral de blackouts) ga je als volgt te werk.

Druk de upknop, de pageknop en de enterknop tegelijk in, zet, terwijl je alle knoppen ingedrukt houdt, de gps aan en houdt alle knoppen 5 seconden ingedrukt. je hebt nu je gps gereset en hij is weer zoals hij was toen hij uit de fabriek kwam (hooguit nieuwe software versie die je zelf al ge-upload hebt).....

 

Deze tekst hier boven vond ik op internet, of het werkt weet ik niet, gewoon proberen.

groeten PAULUS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...