Spring naar bijdragen

Stemmen - Wat en hoe


MegaHeks

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Er gebeurt zeker wel wat mee. Zoals ik al eerder vermelde: Ik wacht op nog meer meningen met betrekking tot de topic "To delete or not to delete".

 

Gezien de reacties willen we eerst alle meningen aanhoren, daarna gaan we de uitkomst evalueeren en eventueel de policy op het verwijderen van topics aanpassen. Dit zal uiteraard vooraf op het forum gepubliseerd worden. Let wel: Er staat eventueel! En het is geen beslissing die zo 1,2,3 genomen word. Er hangt meer aan vast (archivering van het board etc.).

 

Wat betreft de poll van het slotje: Er is door Zenz duidelijk aangegeven hoe deze topic verder word gevoerd (een zeer doordachte, verstandige beslissing):

 

De discussie hier zal worden gesloten in die zin, dat in elk geval het bestuur van de stichting hier niet meer zal posten of lezen. Dit topic is immers niet in overeenstemming met de nieuwe boardregels, en we zullen ons als goede gasten conformeren aan de wensen van onze gastheer.

 

Vandaar dat er inderdaad op die topic geen actieve handelingen meer gevoerd worden en de topic gesloten blijft. Maar de topic blijft wel ter inzage beschikbaar.  

 

Ik hoop dat hiermee je vragen zijn beantwoord. :inlove:

 

ByTheWay

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat betreft de poll van het slotje: Er is door Zenz duidelijk aangegeven hoe deze topic verder word gevoerd: 
De discussie hier zal worden gesloten in die zin, dat in elk geval het bestuur van de stichting hier niet meer zal posten of lezen.

Vandaar dat er inderdaad op die topic geen actieve handelingen meer gevoerd worden en de topic gesloten blijft.

Wij ben toch wel heel benieuwd naar de menig van anderen. Dat de nieuwe stichting niet meer post op dit forum (over dit onderwerp) prima, maar dat betekent toch niet dat niemand meer wil/mag posten? Het is duidleijk dat er een tweedeling bezig is, en daar zal niet iedereen blij mee zijn. Wij in ieder geval niet. Gezien de uitslag van de poll denken wij dat er veel meer geocachers zijn die deze tweedeling niet willen. Mag hier verder over gediscuseerd worden? Of hangt de opening van het draadje alleen af ven de mening van Zenz?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Galadriël

[Zenz mode]

 

Of hangt de opening van het draadje alleen af ven de mening van Zenz?

Nee, die indruk heb ik niet.

 

Gistermiddag hebben Chief Joseph en ik tijdens de GPS-dag een onderhoudend en constructief gesprek gevoerd met Geoman. Zoals we hoopten is bij een ontmoeting 'In Real Life' de sfeer duidelijk beter. We hebben afgesproken in januari samen een hapje te gaan eten en dan rustig verder te praten.

 

Tot die tijd lijkt het mij verstandig om geen discussie over de Stichting Geocaching te voeren op dit forum. Hoewel ik me realiseer dat het wat geforceerd overkomt, zou ik er dus toch voor willen pleiten de [i:post_uid0]inhoudelijke[/i:post_uid0] discussie (over de stichting) te voeren op de daartoe aangewezen plaats, namelijk het forum van geocaching.nu.

 

Over de [i:post_uid0]meta-discussie[/i:post_uid0] (de discussie over de discussie, hoe omgaan met slotjes e.d.) laat ik me niet uit, omdat de kans levensgroot is dat mijn mening voor die van de stichting wordt versleten. Dat is een zaak voor de beheerders en bezoekers van [i:post_uid0]dit[/i:post_uid0] forum.

 

hartelijke groet,

 

Zenz

 

[/Zenz mode] Edit: gepost op Rineke's compu, dus onder verkeerde naam. Excuus voor de verwarring!

 

 

 

Edited By Galadriël on nov. 17 2002 at 08:49

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat er nog eens een vredespijp gerookt gaat worden.

Dit maal ook door de niet rokers onder ons.

 

Ik ben voorstander van diversiteit, ook met betrekking tot sites, dan kunnen we kiezen en ze stimuleren elkaar tot beter en meer.

Tevens ben ik voorstander van samenwerking.

 

Het is een hobby voor de lol, toch?  :inlove:  :inlove:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...