Gast vassiliki Geplaatst 14 december 2005 Geplaatst 14 december 2005 Beste GPSérs, Ik ben op zoek naar kaarten van Griekenland. Eigenlijk is alles welkom, maar vooral stafkaarten van de eilanden. Waterkaarten heb ik. Graag tips of kaarten dus bedankt, Vassiliki
0 giga Geplaatst 14 december 2005 Geplaatst 14 december 2005 Goede kaarten van Griekenland zijn te bestellen via deze website. Hebben wij ook gedaan voor onze vakantie en ze lagen binnen een week in de brievenbus
0 Reintje de Vos † Geplaatst 14 december 2005 Geplaatst 14 december 2005 Goede kaarten van Griekenland zijn te bestellen via deze website.Hebben wij ook gedaan voor onze vakantie en ze lagen binnen een week in de brievenbus <{POST_SNAPBACK}> Ik kan bevestigen dat dat goede kaarten zijn. Zelf heb ik er een van Chios. Waren de kaarten 10 jaar geleden bagger, nu stond daar zelfs een wgs84 grid op!
0 giga Geplaatst 14 december 2005 Geplaatst 14 december 2005 Ja, en er staat ook op uitgelegd hoe je het griekse grid kunt invoeren in je GPS!
0 Gast vassiliki Geplaatst 14 december 2005 Geplaatst 14 december 2005 (bewerkt) Hartelijk bedankt voor jullie reacties de site ziet er zeker goed uit en jullie hebben me overtuigd van de kwaliteit. Mijn probleem is wel dat ik zo ongeveer 50% van de eilanden wil hebben inclusief Chios. TEKST VERWIJDERD 15 december 2005 bewerkt door Camelion
Vraag
Gast vassiliki
Beste GPSérs,
Ik ben op zoek naar kaarten van Griekenland. Eigenlijk is alles welkom, maar vooral stafkaarten van de eilanden. Waterkaarten heb ik.
Graag tips of kaarten dus
bedankt,
Vassiliki
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten