Team Firefox Geplaatst 13 december 2005 Geplaatst 13 december 2005 En zo gaat het hier elk jaar in de maand December, het valt gewoon op. Lijkt wel alsof de heren virri en spyware schrijvers in deze maand niks beters te doen hebben.
Zero CooL Geplaatst 13 december 2005 Geplaatst 13 december 2005 GC.com ligt er waarschijnlijk uit. Kan het niet meer openen. Wellicht dat er toch een beestje zich op de server heeft genesteld??We w88 af... Ruben -> Team Granaet <{POST_SNAPBACK}> Hier de hele ochtend nog geen last van gehad, zowel thuis als op het werk kan ik normaal gc.com op. <{POST_SNAPBACK}> Misschien dat het aan het volgende ligt? (Geocaching.com forum): GC Server verplaatst
airheads Geplaatst 14 december 2005 Auteur Geplaatst 14 december 2005 Heren, Ik was in de veronderstelling goed beveiligd te zijn, ik had een mooi ikoontje op mijn PC, maar dat programma bleek niet helemaal te werken omdat ik in de tussentijd van provider was gewisseld Ik had die ellende dus op elke site kunnen binnenhalen excuus voor de overlast
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden