mart3223 Geplaatst 17 november 2005 Geplaatst 17 november 2005 Mijn vorige topic was helaas gesloten. Voor de mod`s heb de zoekfunctie gebruikt maar ik kom op 5 pagina`s waar ''een'' woord van het hele antwoord in staat, dus niet relevant om te zoeken. Mijn vraag, heb net in een vorige topic het antwoord gekregen dan een Garmin Etrex een goede keuze is. Mijn vraag, als ik een cach ga doen kan ik altijd een .loc bestand downloaden. Zijn deze bestanden direct naar de Garmin te laden? Of wat gaat hieraan vooraf? Wat zijn de meest gebruikte (Freeware) programma`s die ook overweg kunnen met een Garmin Etrex? Groet`n MART3223
JandeBeHanger Geplaatst 17 november 2005 Geplaatst 17 november 2005 (bewerkt) Mijn vorige topic was helaas gesloten. Voor de mod`s heb de zoekfunctie gebruikt maar ik kom op 5 pagina`s waar ''een'' woord van het hele antwoord in staat, dus niet relevant om te zoeken. Mijn vraag, heb net in een vorige topic het antwoord gekregen dan een Garmin Etrex een goede keuze is. <{POST_SNAPBACK}> Garmin Etrex is de naam van een wat oudere serie, als je nieuw gaat kopen, kijk dan eens bij de 60 serie. De Garmin Etrex serie had nofal eens last van een lostzittend rubberen bandje, bij de duurderen ging de clickstick na verloop van tijd slecht funktioneren. Reparatie handleidingen zijn hiervoor inmiddels op internet te vinden. Mijn vraag, als ik een cach ga doen kan ik altijd een .loc bestand downloaden. Zijn deze bestanden direct naar de Garmin te laden? <{POST_SNAPBACK}> Hier voor gebruik je het freeware programma van http://www.easygps.com/ Of wat gaat hieraan vooraf? Wat zijn de meest gebruikte (Freeware) programma`s die ook overweg kunnen met een Garmin Etrex? <{POST_SNAPBACK}> Garmin gebruikers maken vaak gebruik van Mapsource, welke bij somige modellen wordt meegeleverd en anders aangeschaft moet worden. 17 november 2005 bewerkt door JandeBeHanger
de Roode Lantaarn Geplaatst 17 november 2005 Geplaatst 17 november 2005 (bewerkt) Even goed gelezen en dan blijkt met een budget van 150 euri een GPS'er uit de 60 serie niet te bereiken. Eerder een uit de 30 serie. Maar die zijn er dus niet. Zeker als je er ook nog een pakket als Mapsource bij aanschaft red je het echt niet voor dat bedrag. EasyGPS is een goede keus en freeware. Een goed alternatief en goedkoop is GSAK. Zeker in combi met een Premium Member Ship en de daarbij beheorende Pocket Queries. Ger@ld 17 november 2005 bewerkt door de Roode Lantaarn
Camelion Geplaatst 17 november 2005 Geplaatst 17 november 2005 Voor 150 Eur kun je een prima 2e hands eTrex kopen. Een nieuwe Geko lukt ook nog wel. Kijk eens hier wat anderen van de GPS vinden. Voor handige software die je in combinatie met je GPS kan gebruiken, kijk dan eens hier. Succes!
Aanbevolen berichten