Spring naar bijdragen

Topografischekaart lenen


Jan-Willem

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

In de nacht van vrijdag 16 op zaterdag 17 december ga ik samen met m'n vriendin en een ander "stelletje" de Otz Chiim Nachtcache doen. Daarvoor heb je in iedergeval de topografische kaart van Zoetermeer (30-H) nodig. De kaart van 's-Gravenhage (30-G) zou ook erg handig zijn.

Zou ik één van die die kaarten van iemand voor een nachtje kunnen lenen???

 

Alvast bedankt, Jan-Willem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Jan-Wiilem,

 

Is er een mogelijkheid dat wij meedoen met deze cache? We zijn deze nog steeds van plan een keer te doen. Als we er een combi van maken kunnen wij wel voor de kaarten zorgen! Ook voor andere doeleinden willen we deze kaarten zelf aanschaffen.

 

groetjes van ro & jet

(PS wij wonen in Zoeterwoude)

 

Hoi,

 

In de nacht van vrijdag 16 op zaterdag 17 december ga ik samen met m'n vriendin en een ander "stelletje" de Otz Chiim Nachtcache doen. Daarvoor heb je in iedergeval de topografische kaart van Zoetermeer (30-H) nodig. De kaart van 's-Gravenhage (30-G) zou ook erg handig zijn.

Zou ik één van die die kaarten van iemand voor een nachtje kunnen lenen???

 

Alvast bedankt, Jan-Willem

bewerkt door jet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Topic closed!

 

Kaarten kunnen niet geleend worden i.v.m. copyright die bestemd is voor 1 gebruiker tenzij meerdere licenties zijn vrijgegeven. En dan nog is het NOT DONE om hier op het forum te vragen of je een kaart kunt lenen, en of een kaart te leen aanbied.

 

Direct een algemene waarschuwing, we gaan dus niet op dit forum vragen of we kaarten kunnen lenen!

 

Quote uit de forumregels:

Aanbieden van illegale software heeft altijd een permanente ban tot gevolg tenzij een zekere onwetendheid blijkt. Veelal zal eerst een waarschuwing worden gegeven.

 

Edit: Naar de OP is een bericht gestuurd waarin het één en ander uitgelegt is.

bewerkt door Zero CooL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...