ronnie Geplaatst 4 november 2002 Geplaatst 4 november 2002 Is er ook een mogelijkheid om alle waypoints voor easygps in 1 keer te downloaden, in plaats van naar iedere cache pagina te gaan en ze daar stuk voor stuk te downloaden. Dit is een nogal tijdrovend klusje.
Bytheway Geplaatst 4 november 2002 Geplaatst 4 november 2002 Zeker is die er, de geocaching.nl site is van alle gemakken voorzien: http://www.geocaching.nl/seek/caches/caches_all.htm En dan helemaal onder aan de pagina. Veel succes ermee! ByTheWay Edited By Bytheway on nov. 04 2002 at 20:26
gimli Geplaatst 4 november 2002 Geplaatst 4 november 2002 Een ander alternatief is om lid te worden van de .com site.. kost je een paar dollars maar je krijgt er ook een heleboel voor terug :-) groeten, Gimli :hehe:
ronnie Geplaatst 4 november 2002 Auteur Geplaatst 4 november 2002 Ik moet de volgende keer toch eens een pagina helemaal gaan lezen. Ik had het dus nooit gezien dat alle waypoints helemaal onder aan de pagina stonden. Bedankt
erics Geplaatst 4 november 2002 Geplaatst 4 november 2002 Je kunt ook op de geocaching.nl homepage kliken op "BENELUX" onder het kopje landkaarten. Onderaan de Benelux kaart kun je kiezen uit 4 bestandjes om te downloaden. Nederland, België, Luxemburg en Duitsland. Eric Suiker
Eagles Geplaatst 4 november 2002 Geplaatst 4 november 2002 Euh, even voor de duidelijkheid: Bytheway en Erics hebben het dus over dezelfde pagina. Beide links verwijzen naar het BeNeLux kaartje. Gezien de reacties op het vermelden dat de .loc's waarmee het kaartje worden gemaakt onder het totaal-kaartje staan (namelijk verbazing: "dat wist ik niet"), denk ik dat ik er toch wat meer reclame voor moet maken . Op het Kabouterevent werd er ook al positief verbaasd op gereageerd door sommigen. Overigens, in die files staan NIET de caches die op 'temporarily unavailable' staan. (Dus de caches die doorgestreept staan als je een lijst van een land via .com bekijkt.) Reden is dat ze niet op het kaartje gezet worden omdat ze toch niet bijdragen tot het beeld van 'waar zal ik gaan cachen/waar liggen caches'. Zodra een cache weer beschikbaar wordt (Maasmond is een voorbeeld) dan staat hij per woensdagavond weer op het kaartje en dus in het .loc bestand.
Aanbevolen berichten