Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Ik heb inmiddels de overeenkomst ter ondertekening thuis. Ik eerst tekenen en terug sturen en dan zij tekenen en weer naar mij sturen. Dan scannen en naar Hawkeye en Kruimeldief sturen. Hopelijk volgende week online?

Overigens bemoeit Gelders Landschappen zich met een ander draadje in dit forum. De ligduur van de cache wordt namelijk bepaald op 5 jaar. Eens zien of ie dat haalt.

En ze geven in de overeenkomst wel hun voorkeuren voor een cache weer.

- Een multi of virtuele cache.

- Een uitgebreide omschrijving van de omgeving waardoor de cacher ook iets opsteekt over natuur, geschiedenis, etc.

Misschien handig voor komende geocache-leggers.

Zou je mij de overeenkomst sowieso even willen sturen? Ik ben benieuwd hoe het omschreven staat van de ligduur en hun eventuele voorkeur voor een cachetype.

Zoals ik je bericht nu lees dan willen ze mee bepalen of het een multi of een virtual wordt?

Is een vreemde gang van zaken en volgens mij niet gewenst.

Als je al toestemming voor een virtual van het Geldersch Landschap moet hebben dan begrijp ik het eigenlijk niet meer ;) Een virtual is iets dat er niet is ..... Toestemming krijgen van een beheerder van en grondgebied voor iets dat er niet is en niet komt, kan ik niet helemaal volgen. En om een route kan het niet gaan, wan een virtual kan geen route hebben :thumbup:

Ook grappig dat het Geldersch Landschap zich lijkt te gaan "bemoeien" met het beleid van geocaching.com. Virtuals worden namelijk sinds maart 2004 in principe niet meer goedgekeurd door de reviewer.

Dan heb je eindelijk toestemming van de beheerder van het grondgebied, mag het weer niet van geocaching.com. Leg dat als reviewer dan maar weer eens uit :thumbup:

Als het dus mogelijk is, zou ik graag een scan van het schrijven ontvangen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...