Spring naar bijdragen

log's pagina veranderd?


delta123

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Zoals een aantal mensen al is opgevallen, zijn de scripts voor de statistieken wat aangepast. Zo passen ze beter in de layout van de rest van de site.

Voor de meeste pagina's is de aanpassing geheel cosmetisch.

Alleen voor de pagina "stats per hunter" is ook de functionaliteit gewijzigd. Zo kan je nu eenvoudig zien hoeveel founds er per land in de database staan (tip voor Bitte :beerchug: ) en kan je voor jouw caches zien hoe vaak ze zijn gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dat net even bekeken is mooi. maar toen zag ik dat mijn aantal gevonden een te hoog was en darom wilde ik even naar mijn logjes kijken. Toen kreeg ik dit als antwoord" Er zijn geen logs van Jurgen & co gevonden." Ik heb toen ingegeven alleen jurgen dan komt er keuzemenu met verschilende jurgens en toen de juiste aangeklikt met zelfde resultaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo kan je nu eenvoudig zien hoeveel founds er per land in de database staan (tip voor Bitte  :)  ) en kan je voor jouw caches zien hoe vaak ze zijn gevonden.

 

Ik heb iedere found gecheckt en de uitkomst is, dat in de stats 10 buitenlandse gevonden caches staan terwijl dit er 29 moeten zijn :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door die nieuwe optie bij "stats per hunter" kan je nu snel zien welke buitenlandse caches er missen. Die kan je dan via DHZ laten corrigeren. Of, als je ze allemaal in een korte periode hebt gelogd, stuur je mij een mailtje met de die periode. Dan kan ik de missende logs snel ophalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dat net even bekeken is mooi. maar toen zag ik dat mijn aantal gevonden een te hoog was en darom wilde ik even naar mijn logjes kijken. Toen kreeg ik dit als antwoord" Er zijn geen logs van Jurgen & co gevonden." Ik heb toen ingegeven alleen jurgen dan komt er keuzemenu met verschilende jurgens en toen de juiste aangeklikt met zelfde resultaat.

 

Heb ik net een regeltje teveel weggehaald bij het aanpassen van het script. De oplossing is inmiddels bekend, dus binnenkort kan jij je logs ook weer zien. Dat geldt voor iedereen met een & in z'n naam, of een ander "raar" teken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...