Spring naar bijdragen

GPS60 data uitlezen


giga

Aanbevolen berichten

Dit weekend een GPS60 gehuurd, aangezien onze eigen GPS nog niet terug is. We kregen er fijn een datakabel bij, maar die werkt met USB. Allereerst begint het probleem al dat OZI geen GPS60 kent, maar dat dacht ik te ondervangen door overige Garmin te kiezen. Echter, ik kan geloof ik nergens USB instellen en er blijft maar een communicatieprobleem.... is er iemand die weet hoe ik dit opgelost krijg???

Wil namelijk toch graag alle gegevens van de afgelopen nacht opslaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

ozi_garmin.gif

Op het COM-tabje in het configuratiescherm is in Ozi in te stellen of een USB aansluiting gebruikt wordt.

Henk

Die optie staat er bij mij dus niet bij. Heb OZI 3.95, kan het daar aan liggen?

 

Kijk eens in de ozieexplorer forum :dribble: Is pas geleden ook zo'n soort vraag langsgeweest.

 

Heb ik al geprobeerd en had via de zoekfunctie ook onderwerpen gevonden, maar als ik die dan probeer te openen krijg ik steeds timeout problemen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

okay, met een upgrade van OZI is het vinkvakje voor USB nu wel verschenen. Nu zegt hij echter nog steeds "A Garmin USB GPS could not be foud"... wat gaat er nu nog mis??

Om te kunnen communiceren met de GPS moet je eerst een USBdriver voor de GPS installeren.

 

Op deze pagina vindt je versie 2.1 voor de Garmin GPS60:

http://www.garmin.com/support/collection.j...ct=010-00322-00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...