Spring naar bijdragen
  • 0

hardware Etrex Color Vista

Vraag

Geplaatst

Beste mensen,

Ik heb sinds kort OziExplorer op mijn PC staan en ben daar driftig mee aan de gang. Het lukt mij inmiddels kaarten in te laden, tracks te maken etc.

Maar het probleem (althans voor mij) is: Ik krijg de data niet in de GPS. Het kabeltje wat bij de GPS is bijgeleverd is een USB kabel. En OziExplorer heeft het alleen maar over COM poorten. Wat zie ik over het hoofd ?? Bij voorbaat mijn dank.

Arnvis :thumbup:

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
Beste mensen,

Ik heb sinds kort OziExplorer op mijn PC staan en ben daar driftig mee aan de gang. Het lukt mij inmiddels kaarten in te laden, tracks te maken etc.

Maar het probleem (althans voor mij) is: Ik krijg de data niet in de GPS. Het kabeltje wat bij de GPS is bijgeleverd is een USB kabel. En OziExplorer heeft het alleen maar over COM poorten. Wat zie ik over het hoofd ?? Bij voorbaat mijn dank.

Arnvis ;)

• 0
Geplaatst

Beste Nicks en Nemo's bedankt voor jullie reactie. Wegens drukte heb ik niet sneller kunnen antwoorden.En uiteraard Dusee voor de dropload, geweldig veel werk heeft hij er van gemaakt, Ik heb een Ozi die alleen werkt met COM. Ga een nieuwe aanschaffen,

Arnoldus

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...