Spring naar bijdragen

Satelietje


theedgeforu2

Aanbevolen berichten

Gisteravond zijn wij met ons cache-groepje naar het Jota2005 event geweest en op de terug weg nog een paar losse caches mee gepikt.

 

nu stonden in mijn GPS nog een aantal iets wat oudere caches in zo ook "Eemlust" van SATELLIETJE. helaas was deze enkele dagen geleden al op non-actief gezet. iets wat altijd kan gebeuren.

 

Daar wij er niet van op de hoogte waren en de cache niet konden vinden. toch maar even gebeld om te vragen of deze nog wel actief is.

Kreeg helaas de mededeling van niet.

 

Nu weet ik, ook van horen, dat SATELLIETJE veel werk van hun caches maken en ze altijd heel genius zijn. de rede dat hij niet meer actief is, is dat deze gesloopt is. nu heb ik vernomen dat ze er momenteel weinig trek meer in hebben om er energie in te stoppen om nieuwe te maken. Jammer wat ze maken echt leuke dingen. :D

 

wilde op deze manier ze een :thumbdown: onder de riem steken, daar ze erg in de mensheid teleur gesteld zijn.

 

ik schijf dit voor hun omdat ik ze gesproken heb en twee teleur gestelde satelietjes sprak.

NATUURLIJK geldt dit niet alleen voor Satellietje maar er zijn ook andere die veel werk in hun cache steken en ze dan mismaakt, verminkt of helemaal niet meer terug vinden. Heel begrijpelijk maar wel jammer dat ze hun buik er van vol hebben.

 

Wil alleen zeggen Jammer dat de kapot gemaakt worden. denk dat er voor de cachers ook een taak is weg gelegt om nog voorzichter een cache te loggen zonder dat anderen het zien. ga desnoods nog een keer terug als er niemand in de buurt is.

bewerkt door theedgeforu2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...