schatzoeker Geplaatst 5 oktober 2005 Geplaatst 5 oktober 2005 Ik kreeg vandaag onderstaand mailtje via mijn homepage. ====================== hallo wil mijn zoontje alex vond het boekje van geocaching in valkenswaard in het water van "de kleine meer"met als een na laatste notitie ,die van jou. met daarbij een homeadres van jou. Ik weet niet wat de bedoeling is van dat boekje,maar ik kan me voorstellen dat al die leuke verhaaltjes niet in het water thuis horen. kun jij me mischien aan een adres helpen ,in Valkenswaard waar ik dat boekje op de juiste plaats kwijt kan? groeten Jan Marsmans en alex ====================== Ik heb terug gemaild: Hallo Jan en Alex Ik begrijp dat je een logboekje hebt gevonden m.b.t. het spel geocaching. Jullie doen zelf niet aan geocaching begrijp ik anders wist je wat er mee te doen. Ik ben in de weekenden op camping de IJzeren Man in Weert. In het weekend ga ik weer geocachen in de buurt van de Achelse Kluis. Als je me jouw adres en tel.nr. geeft dan kom ik het boekje ophalen en zorg dat het bij de juiste persoon terecht komt. Mijn gsm nr is 06-............ Alvast bedankt dat je het boekje hebt opgevist. ======================== Als iemand al weet om welke cache het gaat dan graag een berichtje. Ik probeer dan het logboekje bij iemand of de cache-eigenaar af te geven.
Team Professor X Geplaatst 5 oktober 2005 Geplaatst 5 oktober 2005 Lijkt me weer een R.I.P. Wanneer je de datum weet van je laatste log in dat boekje kom je snel genoeg achter de cache die je die dag gelopen hebt (lijkt me). Suc6
schatzoeker Geplaatst 5 oktober 2005 Auteur Geplaatst 5 oktober 2005 Lijkt me weer een R.I.P. Wanneer je de datum weet van je laatste log in dat boekje kom je snel genoeg achter de cache die je die dag gelopen hebt (lijkt me). Suc6 <{POST_SNAPBACK}> Klopt dat heb ik ook nog even aan de vinders gevraagd. Hoop snel bericht van hen bericht te ontvangen. Ik heb het vermoeden dat de mystery "De bonte dierenbende" de bewuste cache is van Happy Rabbit. Deze ligt in Valkenswaard en is o.a. door mij als op één na laatste bezocht en gevonden.
giga Geplaatst 6 oktober 2005 Geplaatst 6 oktober 2005 wel goed dat ze als niet geocachers zo'n moeite doen om het boekje terug te geven
LesMarten Geplaatst 6 oktober 2005 Geplaatst 6 oktober 2005 De cache Bonte Dierenbende is onlangs verdwenen. Happy Rabbit heeft deze cache gisteren gedisabled. Grote kans dat het boekje daaruit komt.
Team Professor X Geplaatst 6 oktober 2005 Geplaatst 6 oktober 2005 Dat lijkt me een duidelijke zaak, helaas . Gelukkig niet ook nog een TB of TravelTag verdwenen. Daar hebben wij helaas ervaringen mee . Ben benieuwd of Happy Rabbit weer een beetje blij is wanneer zijn geripte logboekje in ieder geval weer terug komt .
schatzoeker Geplaatst 10 oktober 2005 Auteur Geplaatst 10 oktober 2005 Het was inderdaad het logboekje van de Bonte Dierenbende. Ik heb vinder en cache-owner Happy Rabit met elkaar in verbinding gebracht en volgens de log Bonte Dierenbende log is logboekje en nog wat cachespulletjes bij de owner retour. Raadsel is opgelost en dit draadje kan gesloten worden.
Aanbevolen berichten