GlennD Geplaatst 5 maart 2007 Geplaatst 5 maart 2007 Vind dat opzich geen probleem, omdat ik bij 2 caches iets achter heb gelaten en niks mee heb genomen. Leg dat maar eens uit aan de cache-plaatser wiens cache je wel devalueert. Die heeft waarschijnlijk geen boodschap aan de caches waar je wel iets toevoegde. M.i. moet je 'trade up, trade even or don't trade' per cache zien, niet als een gemiddelde over caches die je gedaan hebt. moet ik je helemaal gelijk in geven ! over volwassen goodies ? Kwam laats een kuntstofblokje tegen met zown ijzerdraadje en krokodillen klemmetje eraan tegen in een cache. Dat vind ik nou een leuke goodie voor me zelf. foto'tje erin klemmen.. super
De Roode Loper Geplaatst 6 maart 2007 Geplaatst 6 maart 2007 (bewerkt) over volwassen goodies ? Voor minder dan 1 euro: werkhandschoenen, rolmaat 5 mrt., preciesie schroevedraaiers. Wij "strooien" dus ook met volwassenen goodies. Ook spelletjes voor jong en oud zoals mikado, domino en setje speelkaarten met dobbelstenen. 6 maart 2007 bewerkt door De Roode Loper
Heirbaut Hunters Geplaatst 6 maart 2007 Geplaatst 6 maart 2007 Goodies? Wasda? Ooooo, dat is die rommel waar het logboekje tussen verstopt zit. Ik kijk er al niet eens meer naar.
Aanbevolen berichten