Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Deze week voor de eerste keer met mijn nieuwe 60C een wandelroute gelopen. De route (Belmonde tocht) heb ik via mijn pc met EasyGPS binnengehaald.

Wat mij opviel nadat ik de tocht gestart had dat bij het tweede waypoint waar ik gewoon voorbij liep niet automatich overschakelde naar het derde waypoint maar dat het kompa 180 graden draaide.

Vervolgens moest ik dan naar het scherm waar al de waypoints te zien waren het derde waypoint moest aanklikken vervolgens de melding activeerde 'herzie' dan naar 'ga naar'. Hierna draaide het kompas en kon ik de weg vervolgen tot het volgende waypoint waarna het bovengenoemde weer kon herhalen.

Wat doe ik verkeerd? Kan mijn Gps niet gewoon automatisch doordraaien van waypoint naar waypoint zonder al die schermen door te hoeven lopen

Geplaatst
Wat doe ik verkeerd? Kan mijn Gps niet gewoon automatisch doordraaien van waypoint naar waypoint zonder al die schermen door te hoeven lopen

Ja, dat moet wel kunnen. Op de GPS60 staat standaard de "Routepassage instelling" ingesteld op "Automatisch" en dat gaat niet altijd goed.

Je zou de instelling eens anders kunnen instellen.

Doe dit door in het route-overzichtsscherm op de menu-toets te drukken. Je kunt dan bij de "Routepassage instelling" kiezen voor automatisch, handmatig of afstand. Kies voor de laatste, en probeer wat verschillende "Straal"-instellingen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...