Jurgen & Co Geplaatst 23 september 2005 Geplaatst 23 september 2005 Misschien interessant voor de gene die geprobeerd heeft deze cache te vinden. Hij word opgeblazen. Je kunt het volgen via NDR3 16:30-17:00. http://www.geocache-forum.de/viewtopic.php...ght=st%F6berhai
Team Professor X Geplaatst 23 september 2005 Geplaatst 23 september 2005 En wie is daar in geweest ? Kijk maar eens bij 13 augustus 2005 Jammer dat zulke kunstwerken verdwijnen, al was het maar om te cachen
Team Professor X Geplaatst 23 september 2005 Geplaatst 23 september 2005 Euh, hij wordt nu opgeblazen
Jurgen & Co Geplaatst 23 september 2005 Auteur Geplaatst 23 september 2005 Nu weet ik ook hoe ik binnen had kunnen komen wanneer ik deze cache had willen doen.
kipchen Geplaatst 23 september 2005 Geplaatst 23 september 2005 Euh, hij wordt nu opgeblazen <{POST_SNAPBACK}> Ja zund! Ik heb de kiekies van team professor X zien en die zagen er goed uut. Dit was een daalders mooi plekkien, helaas giet de brand erin. ( in het lontie dan he?)en dan ist einde mooi bouwwark.
pa3fus Geplaatst 24 september 2005 Geplaatst 24 september 2005 Euh, hij wordt nu opgeblazen <{POST_SNAPBACK}> Boooommmm is einde van de toren. Ik heb de uitzending van het programma digitaal van Astra op kunnen nemen, helaas te groot om te versturen, branden op DVD kan wel, bij belangstelling is even mailen het beste. Groetjes Jan-Willem PA3FUS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden