Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Heren,

Ik weet niet of ik hier op het goede forum zit maar.......

Op http://www.inkoopacties.net/ia/qf6213tp

heb ik een non profit actie opgestart om op basis van grotere inkoop korting te verkrijgen op diverse handhelds binnen de etrex serie.

LET OP dit zijn USA modellen maar voor de Legend en vista serie en ik bezig om demapsource metro guide mee te krijgen

Het is een belangstellingspeiling dus geen attachments.

Als er genoeg gegadigden zijn gaatie over naar een inkoopactie.

Dan pas - en alleen dan - beslis je of je wilt meedoen. :thumbup:

Geplaatst

Ik mag 180 euro voor een legend betalen terwijl deze in Nederland 210 euro kost. Dan heb ik de Atlantic version + een prima garantie bij de importeur. Hulde voor je inzet, maar nee, bedankt.

Geplaatst
Eerst betalen en dan leveren. Lijkt me ook een beetje gevaarlijk want we kennen hem niet.

Klopt,

binnen dit forum ben ik - nog - niet bekend.

Heb pas de fun van geocaching ondekt, maar........

Zo ethousiast geworden dat ik meteeen mensen wil laten meegenieten.

Een goede kennis van mij - heeft mij gek ermee gemaakt :D - is de nachtwacht bekend van zijn caches binnen maastricht.

Trouwens Eerst betalen, ook de mogelijkheid van onder rembours is mogelijk maar is dan net weer iets duurder.

Kun je mij vertrouwen?

Ik zeg tuurlijk, maar ja datzeg ik ook over mezelf.

Op Ebay biedt ik ook diverse artikelen aan onder mestreechteneer en daar zie je dat alle reviews positief zijn :thumbup:

Geplaatst

Het is niet de eerste keer dat er door een nieuwe geocacher een inkoopactie wordt gepromoot op dit forum. De vorige actie is vlot verwijderd en eerlijk gezegd voel ik weinig voor dit soort acties op dit forum. De reden is simpel; ik weet helemaal niet wie ik wel en wie ik niet kan vertrouwen. Als dan later blijkt dat (ondanks alle goede bedoelingen) toch leverings- c.q. betalingsproblemen opduiken, is dit forum het eerste medium waar dit wordt "uitgevochten".

Eerdere inkoopacties of vragen daarover vind je hier en daar.

Verder neem ik dan je actie ter kennisname aan. Als mensen mee willen doen, beslist iedereen dat voor zichzelf. Geocaching.nl speelt hierin geen enkele rol en aanvaard geen enkele aansprakelijkheid. We zijn noch voor, noch tegen deze actie. Hiermee sluit ik dan ook het draadje; eventuele vragen of aanmeldingen mogen dan via PB of de inkoopactie-website.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...