Spring naar bijdragen
  • 0

Ozi CE Waypoint list

Vraag

Geplaatst

Hallo,

Ik heb onlangs OziExplorer CE versie 1.09.2 Beta geïnstalleerd op mijn HP iPAQ 2210 om het eens uit te proberen.

Alles werkt redelijk naar behoren echter lukt het me met geen mogelijkheid waypoints te editeren. Het menu item File\Waypoints\Waypoint List is ook gedimd en niet selecteerbaar.

Weet iemand wat ik fout doe of heeft iemand ervaring met dit probleem?

b.v.d.

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
Hallo,

Ik heb onlangs OziExplorer CE versie 1.09.2 Beta geïnstalleerd op mijn HP iPAQ 2210 om het eens uit te proberen.

Alles werkt redelijk naar behoren echter lukt het me met geen mogelijkheid waypoints te editeren. Het menu item File\Waypoints\Waypoint List is ook gedimd en niet selecteerbaar.

b.v.d.

Vergeet je niet eerst een WP bestand te laden? Daar lijkt het m.i. op.

lteunis

• 0
Geplaatst
Hallo,

b.v.d.

lteunis

Bedankt voor de snelle reaktie.

Helaas, ook als ik een wp bestand geladen heb kan ik ze niet editeren.

Ook de op scherm nieuw aangemaakte zijn niet editeerbaar.

• 0
Geplaatst
Hallo,

b.v.d.

lteunis

Even teruggaan naar de laaste releas om te kijken of het met deze wel wil lukken. Zoal je al zei gaat het om een beta dus foutjes kunnen voorkomen. Als het met de laatste release ook zo is zou ik er een mailtje aan wagen en het aan de maker vragen. Of de PPC een koude reset geven om dan alles een voor een te her-installeren te beginnen met ozi en test, volgende, test enz.

lteunis

• 0
Geplaatst
Hallo,

b.v.d.

lteunis

Even teruggaan naar de laaste releas om te kijken of het met deze wel wil lukken. Zoal je al zei gaat het om een beta dus foutjes kunnen voorkomen. Als het met de laatste release ook zo is zou ik er een mailtje aan wagen en het aan de maker vragen. Of de PPC een koude reset geven om dan alles een voor een te her-installeren te beginnen met ozi en test, volgende, test enz.

lteunis

Met dank voor reacties.

Ik heb inmiddels versie 1.11.4 beta geïnstalleerd.

Daar werkt e.e.a. wel.

• 0
Geplaatst

I'm using OZI ExplorerCE on my HW6515 and have run into the same problem.

I'm fairly new to Ozi and the only way that I know to enter waypoints is to use File, Waypoints, Create WP at Position. Then I go to File, Waypoints, Waypoint List and edit the position. This worked fine for a few weeks. However since a few days ago the Waypoint List option is disabled :eek: .

Also the GPS is not detected any more and I could not find where to change/select the GPS settings.

Also I'm almost sure that there was button bar visible at the the top of the screen. This is also missing or just my imagination... :lol1:

I've tried uninstalling and reinstalling but still wouldn't work.

Any suggestions?

(Antwoord mag gewoon in het Nederlands...)

• 0
Geplaatst
I'm using OZI ExplorerCE on my HW6515 and have run into the same problem.

I'm fairly new to Ozi and the only way that I know to enter waypoints is to use File, Waypoints, Create WP at Position. Then I go to File, Waypoints, Waypoint List and edit the position. This worked fine for a few weeks. However since a few days ago the Waypoint List option is disabled :eek: .

Also the GPS is not detected any more and I could not find where to change/select the GPS settings.

Also I'm almost sure that there was button bar visible at the the top of the screen. This is also missing or just my imagination...  :lol1:

I've tried uninstalling and reinstalling but still wouldn't work.

Any suggestions?

(Antwoord mag gewoon in het Nederlands...)

Ik meen me te herinneren dat een reinstall bij mij eerst ook niet werkte maar met een nieuwe registratie-key wel.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...