doofie Geplaatst 18 september 2005 Geplaatst 18 september 2005 Ik maak bij uitstapjes, weekendjes weg, en ook bij grotere vakanties nogal eens gebruik van de pocketqueries. Helaas kan ik daar alleen een punt benoemen en vervolgens een radius aangeven waarbinnen alle caches gezocht worden. Maar als ik van A naar B ga wil ik ook wel eens tussentijds - binnen een bandbreedte van zeg 5 km op die route - caches zoeken. Is er een methode om op die wijze caches te queriën en bijv. in de PDA te proppen, al dan niet met GSAK? Doofie
LTeunis Geplaatst 18 september 2005 Geplaatst 18 september 2005 In GSAK kan je gebruik maken van een filter waar je met behulp van coordinaten een arc/lijn of polygoon kan ingeven met daarbij een afstand waarin de caches meegenomen moet worden. Zie hiervoor filter > tab > arc/poly en evt. de helptekst. lteunis
Jurgen & Co Geplaatst 18 september 2005 Geplaatst 18 september 2005 Met GSAK kun je een CSV file maken voor Autoroute. Daarna kun je in Autoroute een route maken. Nu kun je gaan zoeken naar items die op een bepaalde afstand van deze route liggen. Deze punten kun je invoegen in de route. Het grote voordeel van dit programma is dat je wanneer je meerdere waypoints aangeeft via waar je wilt rijden hij deze automaties in de optimale volgorde zet. Jurgen & co
doofie Geplaatst 18 september 2005 Auteur Geplaatst 18 september 2005 In GSAK kan je gebruik maken van een filter waar je met behulp van coordinaten een arc/lijn of polygoon kan ingeven met daarbij een afstand waarin de caches meegenomen moet worden. Zie hiervoor filter > tab > arc/poly en evt. de helptekst. lteunis <{POST_SNAPBACK}> Heb dit net geprobeerd met een testbestand, en het resultaat is goed, maar is het nu zo dat ik dan eerst bijv. alle caches in Nederland moet downloaden, waarna ik bijv. van Den Helder naar Maastricht een route moet maken en een bandbreedte kan gaan selecteren? Lijkt me wat omslachtig, maar ik zal nog even verder puzzelen. Doofie
LTeunis Geplaatst 18 september 2005 Geplaatst 18 september 2005 Ja, je moet dan natuurlijk wel alles of een gedeelte van het gebied wat je wilt hebben in GSAK hebben staan. lteunis
Aanbevolen berichten