Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Even kijken of ik het snap!

Zo niet dan kunnen jullie mij helpen

1= Je verzint Onderwerp/verhaal

2= het zijn meerder boxen met een eigen *hoofdstuk*

3= In elke box met een stemple en een logboek zitten met of zonder goodies

4= wanneer je de laaste hoofdstuk hebt gevonden,Kun je de Letterbox Hybrid cahes loggen?

Alleen de eindcaches is een Letterbox Hybrid cahes de andere multi of mirco *gewoon gangbaar boxen*??

Moet je zo'n Letterboxing (brievenbusen) in 1 keer klaar zetten of mag het verhaal groeien??

Volgens kun je daar een leuke caches van maken! :blush:

Jolanda mv 4

Geplaatst
Even kijken of ik het snap!

Zo niet dan kunnen jullie mij helpen

1= Je verzint Onderwerp/verhaal

2= het zijn meerder boxen met een eigen *hoofdstuk*

3= In elke box met een stemple en een logboek zitten met of zonder goodies

4= wanneer je de laaste hoofdstuk hebt gevonden,Kun  je de Letterbox Hybrid cahes loggen?

Alleen de eindcaches is een Letterbox Hybrid cahes de andere multi of mirco *gewoon gangbaar boxen*??

Moet je zo'n Letterboxing (brievenbusen) in 1 keer klaar zetten of mag het verhaal groeien??

Volgens kun je daar een leuke caches van maken! :blush:

Jolanda mv 4

Belangrijkste punten voor een letterbox zijn:

-Dat de tocht geheel zonder GPS gelopen moet kunnen worden. (Letterboxes komen uit de preGPS tijd)

-Dat er een stempel in de eindstash zit.

Dit hierboven is voor een Letterbox via andere 'organisaties' dan geocaching.com.

Wil je je letterbox als letterbox hybride op .com hebben, dan moet je bovenop de bovenstaande dingen ook nog de coords van de kist geven, al dan niet via een multi.

Hier voor meer info

• 2 months later...
Geplaatst
Belangrijkste punten voor een letterbox zijn:

-Dat de tocht geheel zonder GPS gelopen moet kunnen worden. (Letterboxes komen uit de preGPS tijd)

-Dat er een stempel in de eindstash zit.

Dit hierboven is voor een Letterbox via andere 'organisaties' dan geocaching.com.

Wil je je letterbox als letterbox hybride op .com hebben, dan moet je bovenop de bovenstaande dingen ook nog de coords van de kist geven, al dan niet via een multi.

Hier voor meer info

Waar dient de persoonlijke stempel in de eind cache voor eigenlijk?

Geplaatst

Als ik het verhaal van die Letterboxen goed begrepen heb. Heb jezelf, als je op pad gaat, een eigen stempel. Zodra je dus de laatste box gevonden hebt, ligt daar een logboekje waar jij je eigen stempel met een verhaaltje in kan zetten. Zelfde als bij loggen met sticker bij het "normale" cachen dus.

In de box zelf, zou er ook een stempel "moeten" liggen en die gebruik je om er een stempeltje in je persoonlijke "reisverslagboekje" te zetten. Voor eigen napret dus. Misschien een beetje vergelijkbaar met de logjes die wij nu op het net gooien. Alleen worden die geplaatst zodat iedereen mee kan genieten. Die reisverslagboekjes met stempels van de diverse letterboxen geven alleen aan de reiziger de nodige mooie herinneringen (als het goed is :blink: ).

Geplaatst

Ik heb in Duitsland een letterboxcache gedaan.

Stonden gewoon coördinaten van op internet.

En een duidelijke beschrijving van hoe er te komen.

In de box zat een stempel van de cache die er moet blijven zitten en je moet een eigen stempel zetten in het logboek. Geschreven tekst wordt niet geaccepteerd.

Wij zijn toen heel creatief met een aardappel en een schilmesje geweest :blink:

En zo kwam er een heel eigentijds stempel van ons in deze cache

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...0e-d22272ecb31e

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...