kipchen Geplaatst 4 september 2005 Geplaatst 4 september 2005 (bewerkt) Voor mijn volgende cache wil ik graag iets doen met geluiden. Nu kunnen er geen geluiden op de cachepagina worden gezet. Maar ik heb een keer gezien dat je wel linkjes kan maken naar geluiden. Wie kan me daarbij helpen? 4 september 2005 bewerkt door kipchen
matje21 Geplaatst 4 september 2005 Geplaatst 4 september 2005 Voor mijn volgende cache wil ik graag iets doen met geluiden. Nu kunnen er geen geluiden op de cachepagina worden gezet. Maar ik heb een keer gezien dat je wel linkjes kan maken naar geluiden. Wie kan me daarbij helpen? <{POST_SNAPBACK}> Bekijk de bron maar eens van de volgende cache: Vogelgeluiden#1
8BG Geplaatst 4 september 2005 Geplaatst 4 september 2005 Ha, ik hoor een nieuwe gelukkige gebruiker van de voorzorg service al. Stuur even een pm wat je hebben wilt, dan komen we er wel uit.
team astronaut Geplaatst 4 september 2005 Geplaatst 4 september 2005 Soms kan je ook proberen een link te plaatsen......... Maar ik weet niet precies over wat voor geluidjes het gaat....! maar mijn vader die werkt enorm veel met computers... alsie wat weet breng ik nog wel een bericht door... Groeten vanuit de Ruimte...... De Astronauten
kipchen Geplaatst 4 september 2005 Auteur Geplaatst 4 september 2005 (bewerkt) Maar ik weet niet precies over wat voor geluidjes het gaat....! Ik wilde geluidsfragmenten neerzetten van vogelgeluiden, maar nu zie ik dat iemand anders al zo een cache heeft gemaakt. Maar ik heb wel iets aan het snuffelen in de bronvermelding gehad. Bedankt voor jullie hulp. Nu ga ik me bezinnen op andere geluidsfragmenten. Er is vast nog meer mee in elkaar te knutselen. Groetzels Kipchen Mod.edit: quote leesbaar gemaakt 4 september 2005 bewerkt door Zero CooL
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden