debendevanvier Geplaatst 29 augustus 2005 Geplaatst 29 augustus 2005 Thja laaste week van vakantie willen wij nog wat caches gaan verstopen! Nou heb ik het idee om 1 de naam tegen *bekijk het van de andere kant* Daar mij sluit ik dan aan op een campjne van het autismefondsfonds Fonds heeft daar geen probleem maar mag deed ook van com?? Jolanda
Team Firefox Geplaatst 29 augustus 2005 Geplaatst 29 augustus 2005 Thja laaste week van vakantie willen wij nog wat caches gaan verstopen!Nou heb ik het idee om 1 de naam tegen *bekijk het van de andere kant* Daar mij sluit ik dan aan op een campjne van het autismefondsfonds Fonds heeft daar geen probleem maar mag deed ook van com?? Jolanda <{POST_SNAPBACK}> We hopen dat jullie die link mogen opnemen en uiteraard nemen wij weer een linkje op naar jullie nieuwe cache
Camelion Geplaatst 29 augustus 2005 Geplaatst 29 augustus 2005 Of het mag weet ik niet. Dat zul je aan geocaching.com moeten vragen. Ik zou me kunnen voorstellen dat men er wat moeite mee kan hebben. Immers, dan is het hek van de dam en kunnen we wachten op een WNF-cache, een astma-fonds cache, een KWF-cache enz. Wat is de winst voor geocaching.com om zijn naam "te verbinden" aan het autisme-fonds, een nier-stichting, etc.? Maar als ik jou was zou ik het gewoon doen. Je merkt vanzelf waar het schip strand.
Team Firefox Geplaatst 29 augustus 2005 Geplaatst 29 augustus 2005 Of het mag weet ik niet. Dat zul je aan geocaching.com moeten vragen. Ik zou me kunnen voorstellen dat men er wat moeite mee kan hebben. Immers, dan is het hek van de dam en kunnen we wachten op een WNF-cache, een astma-fonds cache, een KWF-cache enz. Wat is de winst voor geocaching.com om zijn naam "te verbinden" aan het autisme-fonds, een nier-stichting, etc.? Maar als ik jou was zou ik het gewoon doen. Je merkt vanzelf waar het schip strand. <{POST_SNAPBACK}> Kan ik inderdaad iets over zeggen: ik had op onze eigen cache pagina een linkje onder ons Firefox logo verstopt naar....hoe kan het anders: de startpagina van Mozilla Firefox. Hoewel Mozilla in principe een stichting is, kreeg ik toch het vriendelijke verzoek van Remco om de link te verwijderen. Zo gezegd, zo gedaan. Hier sprak dus gc.com. Het autismefonds is uiteraard weer iets anders, nl. een goed doel. Net als je een linkje geplaatst had naar giro 555 voor de slachtoffers van de tsounami. In de handtekening onderaan dit berichtje staat ook een link naar dezelfde pagina van Mozilla. Die staat er al behoorlijk lang en daar heb ik nog nooit iets over gehoord. Hier spreekt (lees: zwijgt) gc.nl, dus het zal dan wel mogen. Of het mag niet, maar wordt gedoogd
debendevanvier Geplaatst 29 augustus 2005 Auteur Geplaatst 29 augustus 2005 Oke ik zal hem eens gaan uitwerken *brusjes* staat al klaar! Maar deze moet maar eens uitwerken dat je *echt aan de andere kant moet kijken*!!! Dus ik werk hem uit en zie het dan wel Want een link is ook zo weg gehaald!! Jolanda Jolanda
Team Firefox Geplaatst 29 augustus 2005 Geplaatst 29 augustus 2005 Oke ik zal hem eens gaan uitwerken *brusjes* staat al klaar!Maar deze moet maar eens uitwerken dat je *echt aan de andere kant moet kijken*!!! Dus ik werk hem uit en zie het dan wel Want een link is ook zo weg gehaald!! Jolanda Jolanda <{POST_SNAPBACK}> Dat was een verzoek van Remco, dus ik heb hem zelf weggehaald. Ik zou hem gewoon indienen, zoals jij dat wilt. Is het niet goed, dan hoor je dat vanzelf. Wij willen dat linkje ook graag overnemen, maar wachten even af of het bij jullie goedgekeurd wordt
kipchen Geplaatst 29 augustus 2005 Geplaatst 29 augustus 2005 Of je past de naam ietsje aan. Zou toch ook kunnen? Bijvoorbeeld: Bekijk het anders of Een andere kijk (erop). Dan neem je niet letterlijk hun tekst over. Trouwens in jullie cache in Schoonebeek hebben jullie het thema autisme heel goed verwerkt. Zoiets zou je nu toch weer kunnen doen? Volgens mij kun je gerust wat informatie geven over het onderwerp. Ik denk wel dat het niet te wervend mag zijn voor het autismefonds, maar anderen informeren over autisme lijkt me toch te mogen. En zo'n cachesite leent zich voor allerlei onderwerpen, historie, cultuur maar natuurlijk ook maatschappij en sociaal welzijn. Ik hoop dat het lukt. En ik groet jullie kinders vanaf hier. Het was een hele gezellige bende van vier gisteravond!
Aanbevolen berichten