Spring naar bijdragen

Caches met dezelfde naam


Mr.Freeze

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Mij mij in de buurt zijn diverse caches uit series waarvan de eerste 6 letters van de naam hetzelfde zijn. Als ik via GSAK de hele lading van NL in mijn GPS zet (euhhh slechts 500 want meer kan ie niet) dan worden verschillende caches overschreven. Hoe voorkom ik dit?

 

Groeten, Mr.Freeze

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi,

 

Mij mij in de buurt zijn diverse caches uit series waarvan de eerste 6 letters van de naam hetzelfde zijn. Als ik via GSAK de hele lading van NL in mijn GPS zet (euhhh slechts 500 want meer kan ie niet) dan worden verschillende caches overschreven. Hoe voorkom ik dit?

 

Groeten, Mr.Freeze

 

Je kunt ook vanuit GSAK naar je GPSr de code zoals die door .com gebruikt word inladen. Je kunt dat op de één of andere manier instellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het scherm wat je krijgt staat oa: "You can built the waypoint name using tags""

Hier vul je in: %smart=8

 

Dan zal het probleem wel verholpen zijn.

Hij zal dan voor iedere cache een unieke naam aanmaken.

 

%smart - uses the calculated unique smart name from your database. For a complete overview of smart names please see the Smart Names topic. This tag also supports the form %smart=nn where nn is the number of characters for the smart name. For example if you only want six characters in your smart name, your tag should be %smart=6 (note that %smart=06 also works). If you do not require unique names, the please use the more efficient %ShortName tag instead.

 

In de helpfile van GSAK staan alle tags.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het scherm wat je krijgt staat oa: "You can built the waypoint name using tags""

Hier vul je in: %smart=8

 

Dan zal het probleem wel verholpen zijn.

Hij zal dan voor iedere cache een unieke naam aanmaken.

 

%smart - uses the calculated unique smart name from your database. For a complete overview of smart names please see the Smart Names topic. This tag also supports the form %smart=nn where nn is the number of characters for the smart name. For example if you only want six characters in your smart name, your tag should be %smart=6  (note that %smart=06 also works). If you do not require unique names, the please use the more efficient %ShortName tag instead.

 

In de helpfile van GSAK staan alle tags.

 

Thx, dat zal ik proberen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...