rhgs Geplaatst 13 augustus 2005 Geplaatst 13 augustus 2005 Zijn er problemen met de travelbug map? (op de COM site) Alleen als je "old map" klikt, krijg je een (simpel) kaartje met de reisbewegingen van de TB. Of is deze vraag al eerder gesteld.
Zero CooL Geplaatst 13 augustus 2005 Geplaatst 13 augustus 2005 Zal het hier mee te maken kunnen hebben? <Klik> Is mij onduidelijk welke maps er bedoelt worden?
bertien Geplaatst 14 augustus 2005 Geplaatst 14 augustus 2005 Sorry dat ik geen antwoord op je vraag kan geven want ik snap er zelf helemaal niets meer van. Zo'n traval bug, moet je die compleet meenemen of moet je er een coin vanaf halen en vervolgens met het nummer aanmelden bij geocaching.com? Ik heb alleen de munt meegenomen. Later las ik dat ik ook het nummer had moeten opschrijven en doorgeven. Kan iemand op het goeie spoor zetten! Gr Bertien
Kapitein Haak Geplaatst 14 augustus 2005 Geplaatst 14 augustus 2005 Op mijn website zie onderin mij handtekening staat een heel item over TB's, misschien handig dat even door te lezen, en ja je moet de hele travel bug meenemen en ook weer ergens anders terugleggen. Groeten Haak.
Pa en Ma Beer Geplaatst 14 augustus 2005 Geplaatst 14 augustus 2005 Ook bij ons werkt het niet meer. Kan ook niet meer van kaartje naar kaartje door stappen. Is dus lastig om hem nu te volgen. Krijg dan een leeg vak met een rood kruisje er in. "old map" werkt inderdaad nog wel. Zal wel eens iemand wakker worden bij de COM site
Zero CooL Geplaatst 14 augustus 2005 Geplaatst 14 augustus 2005 Op het GC.COM forum: "Geocaching.com Web-site:", staat er een topic. http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=105429 Daar schrijft Jeremy dat hij er mee bezig is.
Zero CooL Geplaatst 14 augustus 2005 Geplaatst 14 augustus 2005 Sorry dat ik geen antwoord op je vraag kan geven want ik snap er zelf helemaal niets meer van. Zo'n traval bug, moet je die compleet meenemen of moet je er een coin vanaf halen en vervolgens met het nummer aanmelden bij geocaching.com? Ik heb alleen de munt meegenomen. Later las ik dat ik ook het nummer had moeten opschrijven en doorgeven. Kan iemand op het goeie spoor zetten! Gr Bertien <{POST_SNAPBACK}> Bertien, lees eerst het forumgedeelte "Travelbug", op je gemak door. Eerst kijken wat zo'n ding nu eigenlijk is. Ik weet het, was voor mij ook een raar iets. Maar zodra je er meer over te weten komt dan is het me toch een leuke bezigheid. Ook even vermelden dat een travelbug en een geocoin niets met elkaar te maken heeft. Maar lees eerst dat forum eventjes door (eventjes ). Zo wordt er in ieder geval ietsjes meer duidelijk wat een travelbug en geocoin is. Suc6!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden