Gast edelbroek Geplaatst 4 augustus 2005 Geplaatst 4 augustus 2005 Hi, Ik ben actief mountain biker en wil mijn Etrex euro op de MTB gebruiken. Nu heb ik een route gedownload van gpstracks.nl maar deze heeft 280 legs (easygps) en een route op de Etrex Euro kan maar 50 legs hebben. Is er een manier om deze informatie toch op de Etrex Euro te krijgen en de route te kunnen fietsen? Dank Gijs
Peetee Geplaatst 4 augustus 2005 Geplaatst 4 augustus 2005 (bewerkt) Ik ben actief mountain biker en wil mijn Etrex euro op de MTB gebruiken. Nu heb ik een route gedownload van gpstracks.nl maar deze heeft 280 legs (easygps) en een route op de Etrex Euro kan maar 50 legs hebben. Is er een manier om deze informatie toch op de Etrex Euro te krijgen en de route te kunnen fietsen? Hallo Gijs, Je maakt een (logisch!) denkfoutje. Op Gpstracks.nl worden de routes niet aangeboden als routes zoals in je handleiding beschreven, maar als tracks! Jouw Etrex Euro kan daar prima mee overweg. Dus gewoon als track naar je gps up-loaden, en dan vervolgens als track gaan volgen. In de handleiding staat hoe je dat aanpakt. Belangrijk: Lees ook even de instructies op de Gpstracks.nl-site onder "Diversen-(Instructie) inlezen tracks". De pakketten waarmee je de tracks naar je gps kunt laden staan daar opgenoemd, met de bijbehorende instructie hoe ermee om te gaan. Met EasyGps lukt dat niet! 4 augustus 2005 bewerkt door Peetee
Aanbevolen berichten