Gast edelbroek Geplaatst 4 augustus 2005 Geplaatst 4 augustus 2005 Hallo, Ik ben op zoek naar een nederlandse handleiding voor mijn recent gekochte Garmin Etrex Euro. Kan iemand mij hier verder mee helpen? Bij voorbaat dank Gijs gijs@edelbroek.org
Peetee Geplaatst 4 augustus 2005 Geplaatst 4 augustus 2005 Hallo, Ik ben op zoek naar een nederlandse handleiding voor mijn recent gekochte Garmin Etrex Euro. Kan iemand mij hier verder mee helpen? Bij voorbaat dank Gijs gijs@edelbroek.org Hallo Gijs, Als je het apparaat nieuw in Nederland hebt gekocht zou ik even een mailtje naar Sailtron, de importeur, sturen. Met daarin even het serienummer van het apparaat, zodat zij dat kunnen checken.
De Roode Loper Geplaatst 20 januari 2007 Geplaatst 20 januari 2007 Het is wel een oud draadje, maar toch even een reactie. Onlangs hebben we een 2e hands Etrex Euro aangeschaft. De handleiding was in het Engels en Nederlands is toch wat gemakkelijker. Even de zoekfunctie gebruikt hier op het forum met de volgende conclusie. Via de site van de importeur (Sailtron) een mailtje gestuurd en daarbij het serienummer uit het batterijvak ingevuld. Enkele dagen later ontvingen we via de post netjes de Nederlandse handleiding (gratis). Sjapoo .
mayen Geplaatst 20 januari 2007 Geplaatst 20 januari 2007 Het is wel een oud draadje, maar toch even een reactie. Onlangs hebben we een 2e hands Etrex Euro aangeschaft. De handleiding was in het Engels en Nederlands is toch wat gemakkelijker. Even de zoekfunctie gebruikt hier op het forum met de volgende conclusie. Via de site van de importeur (Sailtron) een mailtje gestuurd en daarbij het serienummer uit het batterijvak ingevuld. Enkele dagen later ontvingen we via de post netjes de Nederlandse handleiding (gratis). Sjapoo . Heb je een in Nederland gekochte Etrex Euro? Of in het buitenland? Dat schijnt dus wel uit te maken....
De Roode Loper Geplaatst 21 januari 2007 Geplaatst 21 januari 2007 (bewerkt) Het is wel een oud draadje, maar toch even een reactie. Onlangs hebben we een 2e hands Etrex Euro aangeschaft. De handleiding was in het Engels en Nederlands is toch wat gemakkelijker. Even de zoekfunctie gebruikt hier op het forum met de volgende conclusie. Via de site van de importeur (Sailtron) een mailtje gestuurd en daarbij het serienummer uit het batterijvak ingevuld. Enkele dagen later ontvingen we via de post netjes de Nederlandse handleiding (gratis). Sjapoo . Heb je een in Nederland gekochte Etrex Euro? Of in het buitenland? Dat schijnt dus wel uit te maken.... Ik heb hem wel in nederland gekocht. 2e hands bij een andere cacher, maar waar die hem vandaan heeft, geen idee. Ik heb gewoon het nummer ingevuld, dus zal wel in nederland zijn gekocht. 21 januari 2007 bewerkt door De Roode Loper
Gast Team_Maju Geplaatst 21 januari 2007 Geplaatst 21 januari 2007 Of je vraagt een befaamd cacher uit het noorden des land ( noem geen namen maar wijs naar Twinlife) en dan wacht je geduldig langer dan een jaar op de handleiding
debassbone Geplaatst 9 augustus 2008 Geplaatst 9 augustus 2008 Of je vraagt een befaamd cacher uit het noorden des land ( noem geen namen maar wijs naar Twinlife) en dan wacht je geduldig langer dan een jaar op de handleiding http://www8.garmin.com/manuals/eTrexH_NLGe...handleiding.pdf hier is de nederlandse uitvoering groet debassbone
Aanbevolen berichten