Spring naar bijdragen

Van GSAK naar TT GO


Wandelende Takken

Aanbevolen berichten

Voor mij de eerste keer dat ik dit medium gebruik. Niet voor niets want we zitten vast. We hebben een gereg. versie van GSAK en die beginnen we al aardig te doorgronden. Enkel het exporteren naar TT Go wil niet lukken. Na het opslaan in een map via "Export" geef hij netjes de prompt: "file generated". Maar in werkelijkheid heeft het niets aangemaakt. Ik doe iets fout, maar wat :ph34r:

Dank vast voor evt. hulp!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Normaal gesproken moet het altijd goed gaan. Er zitten zo weinig handelingen tussen dat het eigenlijk niet mis zou moeten kunnen gaan.

 

Misschien even daar zoeken waar de ov2 file wordt opgeslagen?

 

FILE/Export/TOMTOM POI file/file to create: E:\Geocaching.ov2

 

Waarbij het rode dus jouw lokatie en naam van de file moet staan. (Dit is mijn lokatie en naam van file) :ph34r:

 

Suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normaal gesproken moet het altijd goed gaan. Er zitten zo weinig handelingen tussen dat het eigenlijk niet mis zou moeten kunnen gaan.

 

Misschien even daar zoeken waar de ov2 file wordt opgeslagen?

 

FILE/Export/TOMTOM POI file/file to create: E:\Geocaching.ov2

 

Waarbij het rode dus jouw lokatie en naam van de file moet staan. (Dit is mijn lokatie en naam van file) :ph34r:

 

Suc6

 

Dank voor je reaktie! Precies zo doe ik het ook. Het lijkt wel of hij geen files heeft geselecteerd. Wellicht moet je eerst files aanvinken? of middels een Filter selecteren??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je reaktie! Precies zo doe ik het ook. Het lijkt wel of hij geen files heeft geselecteerd. Wellicht moet je eerst files aanvinken? of middels een Filter selecteren??

Dat maakt in zoverre niets uit, als je niets hebt geselecteerd of geen filter hebt gebruikt, maakt hij een ov2 file van alles wat er in de database staat. De filters gebruik je juist om er uit te selecteren.

 

Misschien heb je een filter aan staan van iets dat je niet hebt? Of een filter niet goed geconfigureerd?

 

CTRL-F en je komt in de opmaakscherm om filters aan te maken.

 

Suc7

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...