Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Wat is het adres van die zaak ook al weer ?

Ze zitten in Gouda. Als vanaf Den Haag met de trein Gouda binnenkomt, dan net over de Gouwe als de andere spoorlijn invoegt kan je ze zien. Er staat een professionele choke-ring antenne met driepoot op het dak. Ze hebben daar een eigen GPS referentiestation. Op het net zitten ze op:

http://www.meetcentrumpp.nl/meet/index.html

en ze hebben van alles te koop.

Als je een afspraak maakt kan je ook ophalen. (doe ik geregeld :-) ). Verzendkosten zijn hoog. Ze hebben veel tweedehands optische apparatuur. Goedkope Leica Total Stations voor maar 10.000 euro b.v.

Voor tweedehands professionele GPS surveyer spullen kan je terecht bij:

http://www.lnrglobalcom.nl/site/occasions

Voor die prijzen koop je geen nieuwe auto!

Geplaatst
Ik zoek alleen maar een meetspijker hoor.  :laugh:

Ja, maar de prof wil je natuurlijk op de mogelijkheid wijzen de plaats waar je hem in de grond slaat met voldoende nauwkeurigheid te bepalen...... :)

Geplaatst
Ik zoek alleen maar een meetspijker hoor.  :laugh:

Er zijn nog veel meer adressen waar je ze gewoon kunt kopen hoor. Gewoon per stuk of per 25 of zo. Bij mij in Arnhem zijn er in de omgeving al 4 winkels die ze hebben liggen.

Je kan ze natuurlijk ook laten maken met je naam erop enzo maar dan moet je er 1000 laten maken of zo.. maar dan heb je wel genoeg om ons behoorlijk bezig te houden!  :)

Geplaatst
Zouden die winkels op de kabouterschooldag ook open zijn? Dan kan iemand even bestellingen verzamelen en gelijk ophalen.

Ik kan meetbouten / asphaltspijkers kopen voor €0,9 per stuk. deze zijn per 100 verpakt en hebben een diameter van 50mm. (evt is 75mm ook leverbaar)

Helaas is deze winkel (BTN in Elst) gesloten in het weekend. Er zijn ook winkels van deze firma in: Breda, Halfweg, Zoetermeer, Groningen, Nieuwegein en Oldenzaal. Kijk zelf maar s op hun site.

Eigenlijk voor bedrijven, maar in de shop heb ik ook als particulier nooit een probleem gehad om iets te kopen. Ze hebben ook goede werkkleding die handig is tijdens het cachen!

Geplaatst
Ik kan meetbouten / asphaltspijkers kopen voor €0,9 per stuk. deze zijn per 100 verpakt en hebben een diameter van 50mm. (evt is 75mm ook leverbaar)

[...]

Eigenlijk voor bedrijven, maar in de shop heb ik ook als particulier nooit een probleem gehad om iets te kopen. Ze hebben ook goede werkkleding die handig is tijdens het cachen!

Honderd is een beetje veel. Ik moet dan als een Razende Roelant gaan geocachen om al die bouten in caches te stoppen (zoals ik nu  maar een paar keer gedaan heb).

En werkkleding: dat kan ik iedereen aanraden. Trek zo'n lichtend oranje veiligheidsjasje aan en niemand vraagt je meer wat je aan het doen bent en of het wel mag.

En een GPS kan je bovenop een veiligheidshelm monteren voor goede ontvangst!

Verder: ik heb bij het geocachen vaak mijn veiligheidswerkschoenen van het merk Gerba aan (model supervisor).

En als een firma niet aan particulieren levert zet ik gewoon een andere pet op; de bedrijfs-pet. Dat werkt altijd tot nu toe.

Geplaatst

Ik sluit me aan bij Gerard, wil ook wel wat spijkertjes hebben :) Misschien zijn er wel meer liefhebbers, dan kunnen we een setje van honderd kopen.

ByTheWay

Edited By Bytheway on okt. 18 2002 at 15:58

Geplaatst

Die prijs van 90 cent (ex?) lijkt mij hoog. Bij de - door mij hier eerder vermelde - MPP in Gouda zijn de prijzen (ik heb de factuur hier) meetspijkers 50 mm 15 stuks à 0,50 ex BTW. Dan kwam daar 7,50 kosten bij zodat ik met BTW op 17,85 uit kwam. Oftewel (even hoofdrekenen) 1,19 per stuk. Met zeg 50 stuks zou dat worden 0,77.

Je kan kiezen tussen opschrift 'MEET-PUNT' en 'MESS-PUNKT'.

Welke geocacher woont er in Gouda?

Vraagje: zou de goodiesshop zich hier tegenaan moeten bemoeien?

Geplaatst
Die prijs van 90 cent (ex?) lijkt mij hoog.

Nee de prijs is inclusief BTW en 20% korting (bedrijfspet)

Maar als iemand ze uit Gouda meeneemt is dat goedkoper.

Ik zal jullie nog wel op de hoogt houden, maar via een vriend van mij die bij een landmeetburo werkt kàn ik misschien goedkoper inkopen? Even afwachten.

Maar eigenlijk is dit inderdaad iets voor in de goodiesshop! toch?

[i:post_uid0] :butbut: maar wat willen jullie nu eigenlijk met al die meetspijkers, gaan we die daarna dan weer loggen als benchmark, nee toch, ?[/i:post_uid0]

Edited By Flapper on okt. 18 2002 at 17:14

Geplaatst

Mijn bedoeling is om ze als baken te gaan gebruiken, om een nieuw cache aan te duiden, dat te goed verstopt wordt.

Zoiets als: ga vanaf dit punt 25,5 meter in de richting 95 graden (vanaf het noorden gezien, dat is dus oost-zuidoost)

Wees creatief ...  :)

Geplaatst
Mijn bedoeling is om ze als baken te gaan gebruiken, om een nieuw cache aan te duiden, dat te goed verstopt wordt.

Zoiets als: ga vanaf dit punt 25,5 meter in de richting 95 graden (vanaf het noorden gezien, dat is dus oost-zuidoost)

Wees creatief ...  ;)

Kijk, dat vind ik nou zo mooi aan geocaching!! Altijd weer nieuwe ideeen en invalshoeken.  :)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...