Spring naar bijdragen

Geo Caching en Metaaldetector Zoeken


Gast Vondsten.NL

Aanbevolen berichten

Gast Vondsten.NL

Hehehe Willen jullie voortaan geen metalen voorwerpen meer in de kistjes doen :-) Kom tog geregeld her en der nog wel eens wat tegen als ik aan het zoeken ben met de metaaldetector :-)

 

Ik wou ook gelijk even zeggen dat ik hier nieuw ben en vindt het top dat dit er bestaat wordt eens tijd om er eens wat aandacht eraan te besteden en niet de kistjes weer herbegraven :-) hahaha

 

Toffe site verder en ik zie wel wanneer ik ook met een gpsje op pad kan gaan, heb er net 1 gekocht voor 't zoeken maar zoals ik zie is dit natuurlijk ook wel fun om even in onze pauze te gaan zoeken op de kistjes :-) eventueel ook verstoppen voor die gene die graag ook willen zoeken!

 

Wij komen op plekken waar nog bijna of nog nooit iemand een voet heeft neergezet en komen door heel nederland heen om te zoeken naar oude voorwerpen of voorwerpen uit de 2de wereld oorlog. Ik heb hiervoor ook een website. www.onzepagina.com

 

Voor meer info over mij kan je kijken bij Website Admins bij Christian Misschien wel leuk om wat meer aandacht te besteden aan het GPS gebeuren. Ik ben zelf programmeur en kan wat dat betreft wel het een en ander opzetten!

 

Groetjes,

 

Christian

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hmmm, het kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij snap jij niet helemaal wat er met Geocaching bedoeld wordt :( ... Het is de bedoeling dat je met je GPS en (meestal) door het oplossen van opdrachten je een kist, of fotorolletje, of plastic doosje, enz. vindt, het logboek invult, eventueel iets ruilt, EN DAN HET KISTJE WEER VERSTOPT!!! Dit is verplicht, anders verpest je het voor de anderen (sorry dat ik het zo zeg maar ik weet ff niet hoe ik het anders moet zeggen)... En die metalen voorwerpen... De meeste geocaches zijn van metaal, dus dat maakt niks uit ;) . Nauja, suc6 met het cachen! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook zwaar gemengde gevoelens bij de inhoud van de site (www.onzepagina.com) die ik net even bekeken heb. Er wordt ergens een gat gegraven van maar liefst 1 meter diep om een stuk pijp op te graven. De beheerders van natuurgebieden en gemeenten zien ons al aankomen dat we een ammobox op die diepte gaan verstoppen en dat die plekken keer op keer weer worden opengegraven om het kistje weer boven de grond te krijgen.

bewerkt door Team Firefox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja.

Dan gaat het cachen PRECIES ZO ALS WE HET NIET WILLEN :angry:

 

Heb zelf ook een piepstok en het is HEEL erg makkelijk op de hobby in een kwaad dachtlicht te stellen. Dat geldt voor zowel geocaching als metaldetecting.

Ook voor dat laatste geldt dat er altijd toestemming gevraagd dient te worden. Nou, met zoeken naar munitie :ph34r: e.d. gaat dat ECHT niet met toestemming hoor!

 

EEN negatief bericht in de krant en alle lichten springen op rood bij de beheerders :crybaby:

bewerkt door rhgs
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...