Spring naar bijdragen

Externe antenne Toshoba e400


Gast mama_maud

Aanbevolen berichten

Gast mama_maud

Wij hebben sinds vorige week een ppc Toshiba e400, maar we rijden in een leuke renault en idd hele slechte ontvangts van GPS.

Ik zit dus nog op de papieren kaart te kijken of ik wel goed rij.

 

Nu was dus de vraag, heeft iemand ervaring met de ppc Toshiba e400 tomtom 3/ upgedate naar 5 en dan een externe antenne??

 

Want op deze manier zit ik me alleen maar te ergeren aan de tomtom (domdom) :beerchug:

 

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij hebben sinds vorige week een ppc Toshiba e400, maar we rijden in een leuke renault en idd hele slechte ontvangts van GPS.

Ik zit dus nog op de papieren kaart te kijken of ik wel goed rij.

 

Nu was dus de vraag, heeft iemand ervaring met de ppc Toshiba e400 tomtom 3/ upgedate naar 5 en dan een externe antenne??

 

Want op deze manier zit ik me alleen maar te ergeren aan de tomtom (domdom)  :ph34r:

 

Groetjes

 

De externe antenne heeft dus niets met de Toshiba, TomTom of de upgrade te maken, mar met de GPS die je gebruikt en de auto waarin je rijdt.

 

Heb je een BT GPS? De meeste hebben een aansluiting voor een externe antenne. Let wel op wat voor aansluitng het is. Er zijn namelijk 3 verschillende stekers.

 

Heeft je (BT) GPS wel een antenneaansluitng? Dan is de keuze voor een normale externe antenne goed. plm 25/50 euro

 

Heeft de GPS geen externe aansluiting? Dan moet je een reradiateing antenne hebben. plm 75/150 euro

 

Ook kun je de BT GPS achter je spiegeltje hangen. Daar in de omgeving zit vaak een "opening" in de coating van je voorruit. Speciaal bedoeld voor o.a. dit soort apparaten of straks rekeningrijden :ph34r:

Een mogelijkheid dat ook kan helpen is de BT GPS niet bij de voorruit te platsen maar mischien op de hoedenplank. De warmtewerende coating in je voorrruit is waarschijnlijk de boosdoener.

 

In ieder geval, als je de zoekfunctie op dit forum nu eerst even had geraadpleegd dan had je het antwoord al gevonden. Er is namelijk al verschillende keren aan de orde geweest en behoorlijk uitvoerig besproken. Dan had je ook kunnen vinden hoe te testen of je een externe antenne nodig bent of niet.

Het kan namelijk ook gewoon een defect zijn.

 

If you are headed in the wrong direction, TomTom allows U-turns.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...