loek Geplaatst 24 juni 2005 Geplaatst 24 juni 2005 Wie heeft een idee waar tomtom 5 navigator, de gegevens vandaan haalt voor de postcodeverwerking . zit deze postcodegegevens in de map benelux verwerkt / opgeslagen, of zitten de gegevens in de software die je heb moeten instaleren. ben zelf van menig dat dit in de map benelux zit verwerkt.
Gast beijer Geplaatst 27 juni 2005 Geplaatst 27 juni 2005 Wie heeft een idee waar tomtom 5 navigator, de gegevens vandaan haalt voor de postcodeverwerking . zit deze postcodegegevens in de map benelux verwerkt / opgeslagen, of zitten de gegevens in de software die je heb moeten instaleren. ben zelf van menig dat dit in de map benelux zit verwerkt. <{POST_SNAPBACK}> Tomtom 5 installeert de ZIP postcode map standaard op de storage card, copieer deze Zip map met file explorer (vanuit active sync) in zijn geheel naar de map My documents op je PDA en je kunt kunt met de postcodes werken!
Kruimeldief Geplaatst 27 juni 2005 Geplaatst 27 juni 2005 Zullen we het crossposten maar gewoon achterwege laten? Als alles op het forum dubbel gevraagd en dubbel beantwoord wordt, denk ik straks nog dat ik aan een nieuwe bril toe ben. Het lijkt me beter dat ik daarom dit draadje maar gewoon ga sluiten. Vragen of opmerkingen? Mijn emailadres staat hieronder Why risk it all on something that won't last?
Aanbevolen berichten