Team Firefox Geplaatst 23 juni 2005 Share Geplaatst 23 juni 2005 Even kort reageren, wij hebben ook een cache geadopteerd en hebben het als volgt gedaan: de huidige cache eigenaar plaatst een note op de cache pagina dat hij de cache heeft aangeboden ter adoptie aan ........ De nieuwe eigenaar moet inderdaad even contact opnemen met Hawkeyes, die contact moet opnemen met gc.com in de States, voor goedkeuring van een adoptie. Dit kan even duren, reken op een week. Vervolgens staat de cache op de nieuwe naam en kan de nieuwe cache eigenaar er mee verder. Er hoeft niet opnieuw goedkeuring van de grondeigenaar gevraagd te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PeKa Geplaatst 27 juni 2005 Share Geplaatst 27 juni 2005 ik heb vorige week de cache And Glory of Antwerp geadopteerd. ik kreeg toen van de oorspronkelijke eigenaar een link doorgemaild en wanneer ik daarop klikte was de cache van mij... maar wat daarachter zit, daar heb ik geen idee van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden