Spring naar bijdragen

Andere gps gebruikersgroepen - Wie kent er een paar goede?


stefanne_3

Aanbevolen berichten

GeoCachers zijn zeker niet de enige gebruikersgroep van de GPS. Ik ben dus benieuwd naar ervaringen en tips van anderen. Ik ken wel een aantal buitenlandse forums maar ik ben benieuwd naar nederlandse.

 

Ik bedenk zo even wandelaars, recreatief fietsers, mountainbikers, paardrijders . . ., allemaal gebruikers van de [i:post_uid0]handheld[/i:post_uid0]. Motorrijders zijn al vaak niet meer te vergelijken, ik las daar in een groep dat een redelijk setje vanaf EUR 1800,- kost. Maar zij gebruiken dan al echte navigatie zoals in de auto, kompleet met ingeblikte karin via een oordopje.

 

Autonavigatie, scheepvaart en zeker luchtvaart vallen dus buiten mijn interesse. Maar sommige (kleine) plezierboten maken misschien wel gebruik van dezelfde apparatuur zoals wij. Bedenk ik me ineens dat er waarschijnlijk professionals zijn die [i:post_uid0]persoonlijke navigatie[/i:post_uid0] gebruiken. Militairen, politie, boswachters . . . Zouden zij ook ervaringen delen via het internet? Wie heeft er een linkje?

 

Stefanne

 

 

 

--//--

 

image

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Motorrijders zijn al vaak niet meer te vergelijken, ik las daar in een groep dat een redelijk setje vanaf EUR 1800,- kost. Maar zij gebruiken dan al echte navigatie zoals in de auto, kompleet met ingeblikte karin via een oordopje.

 

BMW (motor) kan geleverd worden met streetpilot, ingebouwd wel te verstaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...