Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben op zoek naar een tasje voor de Etrex Legend, gebruik nu een oud GSM tasje, maar daarin is het display niet zichtbaar. Dus het tasje kan eigenlijk alleen gebruikt worden als bescherming als de GPS zelf niet gebruikt wordt.

Nu zag ik wel het volgende tasje:

http://www.gilsson.com/garmin_gps/cases/etn.htm

Maar ik vroeg me af hoe dat met de antenne zit: die lijkt nu verscholen in het tasje te zitten en dan doet ie het toch niet? Iemand ervaring hiermee?

Ik zou namelijk het liefst een tasje hebben die ik aan mijn rugzak kan maken zodat het bv op de schouderband blijft zitten tijdens een wandeling.

Weet iemand ook of bv Bever, Zwerfkei, etc dit soort tasjes verkopen? tot nu toe nog niks kunnen vinden namelijk.....

Geplaatst

Tasjes van leer of sommige vilt-achtige kunststof tasjes kunnen veel water absorberen. En dat is niet leuk voor je ontvangst.

Een goede test is: weeg het tasje, stop het tasje een tijdje onder water en weeg het weer.

Soms werkt het om hem te bespuiten met tentdoekwaterdichtspray.

Geplaatst

Ik heb zelf ook nog een Garmin 12 die mijn mede cachers wel eens gebruiken zelfs in deze geheel dichte hoes, prima ontvangs. Voor mijn Vista C heb ik ook het hoesje van Garmin zelf en super.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...