Gast Wilfred22 Geplaatst 5 juni 2005 Geplaatst 5 juni 2005 Kan iemand mij helpen? Ik heb Ozie op mijn PPC geinstalleerd en met mijn Wired tomtom muis in de auto werkte het perfect, zeer nauwkeurige aanduiding. Nu lijkt met een bluetooth Adapt Ozie af en toe van de weg te raken, bochten af te snijden etc. Kan het zijn dat er instellingen niet goed staan, zoals bijv. het position format (Deg,Min,Sec) of moet ik het elders zoeken. Ben nog een vrij nieuwe geocacher dus niet erg vertrouwd met de termen.
0 dmace Geplaatst 6 juni 2005 Geplaatst 6 juni 2005 Afwijkingen zijn normaal, die komen vaker voor. TomTom probeert je echter op de weg te houden, ondanks je afwijking. Ga maar eens een eind van de weg afstaan met tomtom aan, en je zult op de weg terecht komen. Deze foutcorrectie kun je echter uitzetten, maar waarom zou je. Als je het leuk vind om te experimenteren, dan kun je GPSGate eens testen. Dit maakt virtuele compoorten aan, zodat meerdere programma's tegelijkertijd van 1 GPS gebruik kunnen maken. Kun je mooi vergelijken met wat TT je voorschotelt, en de tracklog met dezelfde data in Ozi.
0 Gast Wilfred22 Geplaatst 6 juni 2005 Geplaatst 6 juni 2005 Afwijkingen zijn normaal, die komen vaker voor.TomTom probeert je echter op de weg te houden, ondanks je afwijking. Ga maar eens een eind van de weg afstaan met tomtom aan, en je zult op de weg terecht komen. Deze foutcorrectie kun je echter uitzetten, maar waarom zou je. Als je het leuk vind om te experimenteren, dan kun je GPSGate eens testen. Dit maakt virtuele compoorten aan, zodat meerdere programma's tegelijkertijd van 1 GPS gebruik kunnen maken. Kun je mooi vergelijken met wat TT je voorschotelt, en de tracklog met dezelfde data in Ozi. <{POST_SNAPBACK}> Heb net GPS Tuner geinstalleerd, zal het proberen. Dank U
Vraag
Gast Wilfred22
Kan iemand mij helpen? Ik heb Ozie op mijn PPC geinstalleerd en met mijn Wired tomtom muis in de auto werkte het perfect, zeer nauwkeurige aanduiding.
Nu lijkt met een bluetooth Adapt Ozie af en toe van de weg te raken, bochten af te snijden etc.
Kan het zijn dat er instellingen niet goed staan, zoals bijv. het position format (Deg,Min,Sec) of moet ik het elders zoeken.
Ben nog een vrij nieuwe geocacher dus niet erg vertrouwd met de termen.
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten