Spring naar bijdragen

Maps Etrex Garmin Vista C

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb de volgende vra(a)g(en),

Ik heb heb bovengenoemde gps aangeschaft en ik vroeg mij af hoe ik aan een gedetailleerde kaart kan komen van zwolle, die ik vervolgens in mijn gps kan uploaden.

Waar kan ik dus aan deze kaarten komen?

Verder ben ik tot nu toe erg te spreken over de garmin vista C, veel mogelijkheden zoals electronische kompas en het kunnen aansluiten op de computer.

Kunnen jullie me A.U.B. helpen met het vinden van een map, teven hoe ik deze map op mijn gps kan krijgen?

Groeten

Kally

Geplaatst (bewerkt)
Ik heb de volgende vra(a)g(en),

Ik heb heb bovengenoemde gps aangeschaft en ik vroeg mij af hoe ik aan een gedetailleerde kaart kan komen van zwolle, die ik vervolgens in mijn gps kan uploaden.

Waar kan ik dus aan deze kaarten komen?

Verder ben ik tot nu toe erg te spreken over de garmin vista C, veel mogelijkheden zoals electronische kompas en het kunnen aansluiten op de computer.

Kunnen jullie me A.U.B. helpen met het vinden van een map, teven hoe ik deze map op mijn gps kan krijgen?

Je kunt een van de volgende Garmin paketten gebruiken om detailkaarten in de gps te steken:

1. Route & recreation (R&R)

2. Metroguide (MG), als voorgaande + adres informatie

3. City select (CS)), als voorgaande + route informatie

4. City navigator (CN)), als voorgaande met nog meer route informatie.

CS Europe wordt alleen verkocht in kombinatie met een gps in Europa.

CN wordt verkocht met een streetpilot uit de serie 26xx.

Je bent CS of CN nodig om je gps te laten routeren.

Als je de gps recent gekocht hebt, dan kun je de dealer nog vragen om CS.

Je kunt CS Europe wel los in de VS kopen, maar dan betaal je wel de hoofdprijs. :beerchug:

Als je de zoek funktie gebruikt dan kom je verhalen tegen van mensen die achteraf beseften dat ze CN gelijk met de gps hadden moeten kopen.

Als ik het volgende bericht lees, begrijp ik dat je de Vista niet in NL gekocht hebt en daardoor die geweldige uitleg gemist hebt die ze in Notter geven.

bewerkt door JandeBeHanger
Geplaatst

Bedankt voor je reactie, :beerchug:

Ik ben erg nieuw in het geocachen en heb zelfs nog niets gevonden.

Ik heb de vista in zwolle gekocht maar konden mij geen nederlandse handleiding erbij leveren.

Zoals ik het begrijp moet ik dus citynavigator aanschaffen en deze waarschijnelijk via mijn usb uploaden naar mijn vista.

Waar zijn deze pakketten te koop?

Misschien domme vraag, maar nogmaals..........I'm a newbie :blink:

Thx

kally

Geplaatst
Bedankt voor je reactie,  :beerchug:

Ik ben erg nieuw in het geocachen en heb zelfs nog niets gevonden.

Ik heb de vista in zwolle gekocht maar konden mij geen nederlandse handleiding erbij leveren.

Zoals ik het begrijp moet ik dus citynavigator aanschaffen en deze waarschijnelijk via mijn usb uploaden naar mijn vista.

Waar zijn deze pakketten te koop?

Misschien domme vraag, maar nogmaals..........I'm a newbie :blink:

Je zou je leverancier kunnen vragen naar de levering van Cityselect.

Cityselect is niet los te koop, alleen in kombinatie met een gps of een autopakket.

Kijk eens bij gps.nl

Bij jouw in de buurt zijn er meerdere geocahers, plaats eens een oproep in dating.

Geplaatst
Misschien domme vraag, maar nogmaals..........I'm a newbie :beerchug:

Thx

kally

newbie waren we allemaal ooit (en zijn we soms nog) Volgens mij gaat de CN niet werken icm de Vista. Waarschijnlijk wordt dat de metroguide (detail genoeg hoor). Een simpele google opdracht (garmin metroguide) en dan zoeken in Nederlands geeft een aantal bruikbare adressen.

Succes !

Geplaatst (bewerkt)

De Etrex Vista C

http://www.garmin.com/products/etrexVistac/

The eTrex Vista® C is Garmin's exciting, new, pocket-sized handheld that brings

color, automatic routing, longer battery life, plus more to our popular-selling

Even gekeken of je City Select(CS) kan gebruiken, en ja dat is mogelijk. Kan

ontzettend makkelijk zijn. Het geheugen is misschien niet zo veel maar met

goede planning, hoeft dat naar mijn idee ook niet een probleem te zijn. Naar

mijn mening is het gebruik van City Navigator(CN) op dit apparaat een beetje

teveel van het goede.

En... lees die link goed, daar staat dat deze "Etrex Vista C", "Geocaching ready",

is.. nou wat wil je nog meer ;)

ZC :thumbdown:

bewerkt door Zero CooL
Geplaatst (bewerkt)

Misschien domme vraag, maar nogmaals..........I'm a newbie :thumbdown:

newbie waren we allemaal ooit (en zijn we soms nog) Volgens mij gaat de CN niet werken icm de Vista. Waarschijnlijk wordt dat de metroguide (detail genoeg hoor). Een simpele google opdracht (garmin metroguide) en dan zoeken in Nederlands geeft een aantal bruikbare adressen.

CN werkt wel, maar is meer dan je nodig hebt.

CN is ook niet losverkrijgbaar, alleen met een Streetpilot uit de 26xx serie.

bewerkt door JandeBeHanger
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...