Spring naar bijdragen

Cache

team-omega-25

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Nee, dat is niet anders mogelijk dan dat jullie dan ook als team je aanmeldt op gc.com. Dan nog gaat het mailtje natuurlijk naar de opgegven emailadres. Jet kunt daarvoor bv een gmailaccount nemen en iedereen de toegangscode geven of het bericht naar ieder lid laten forwarden.

Het is wel mogelijk om in een cachebeschrijving meerdere namen of zelfs andere namen op te nemen. Alleen gaat met een dubbele klik op de "vreemde" naam wel de pagina van de orginele eigenaar open.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zal dit niet lukken.

Op het moment dat je een cache gaat aanmaken ben je met een account aangemeld, en die staat dan als eigenaar van de cache geregistreerd.

Wel kun je zelf invullen wie de maker(s) zijn van de cache, en dit is vrije tekst.

Je zou hiervoor je teamnaam kunnen gebruiken, maar dus ook iets totaal anders.

Wat je natuurlijk wel kan doen is om de cache voor de andere accounts op de watchlist te plaatsen. Deze krijgen vrijwel dezelfde mail als de eigenaar.

Maar enkel de eigenaar van de cache kan dingen betreft de cache aanpassen.

Misschien is er administratief wel iets aan te passen, maar hiervoor zal dan overleg met de aprover nodig zijn. (Dit wordt volgens mij wel eens gedaan als een cache overgenomen wordt door een ander team.)

Hopelijk heb je wat aan dit antwoord, groetjes Jan-Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is er administratief wel iets aan te passen, maar hiervoor zal dan overleg met de aprover nodig zijn. (Dit wordt volgens mij wel eens gedaan als een cache overgenomen wordt door een ander team.)

Dat is ook zo, denk maar aan de adoptie caches.

Eenmaal geadopteerd, dan heb je als nieuwe eigenaar ook de rechten om e.e.a. aan te passen gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...