Ik heb al wat met de zoekfunctie gestoeid en op de site van OziExplorer gekeken, maar ik vraag me af of het echt handig is. Ik gebruik zelf af en toe MapQuest om te kijken waar we ongeveer moeten zijn en/of ik zet de coordinaten om in RD en kijk in de topografische atlas. Wat voegt Ozi toe? En moet je er dan nog kaarten bij scharrelen? Tot nu toe lukt het ons zo ook om caches te vinden maar nieuwe "speeltjes"zijn natuurlijk altijd leuk! Oh, ja onze Magellan Explorist kun je niet aan de computer hangen... Groetjes the 3 degrees
Vraag
the 3 degrees
Halloa,
Ik heb al wat met de zoekfunctie gestoeid en op de site van OziExplorer gekeken, maar ik vraag me af of het echt handig is. Ik gebruik zelf af en toe MapQuest om te kijken waar we ongeveer moeten zijn en/of ik zet de coordinaten om in RD en kijk in de topografische atlas. Wat voegt Ozi toe? En moet je er dan nog kaarten bij scharrelen? Tot nu toe lukt het ons zo ook om caches te vinden maar nieuwe "speeltjes"zijn natuurlijk altijd leuk!
Oh, ja onze Magellan Explorist kun je niet aan de computer hangen... Groetjes the 3 degrees
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten