inkesa Geplaatst 13 mei 2005 Geplaatst 13 mei 2005 hallo ,wie kan mij helpen ,ik heb gelezen van een leuke kindercache in de buurt van oosterhout als ik het goed heb. Wie weet er welke ik bedoel of wie weet er nog leuke kindercaches niet te ver rijden van Maassluis . We willen graag zondag met een stel nieuwe cachers op weg dus liefst een multi ! alvast bedankt ! Inkesa
LTeunis Geplaatst 14 mei 2005 Geplaatst 14 mei 2005 hallo ,wie kan mij helpen ,ik heb gelezen van een leuke kindercache in de buurt van oosterhout als ik het goed heb. Wie weet er welke ik bedoel of wie weet er nog leuke kindercaches niet te ver rijden van Maassluis . We willen graag zondag met een stel nieuwe cachers op weg dus liefst een multi ! alvast bedankt ! Inkesa <{POST_SNAPBACK}> Ik denk dat je de Boeverijen bedoeld. De boeverijen http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCNQ8V is uitstekend voor kinderen, een echte aanrader. lteunis
Rijenrakkers Geplaatst 14 mei 2005 Geplaatst 14 mei 2005 (bewerkt) Kom je ook naar Oosterhout?? Bezoek dan:Oosterheide Niet te grote afstand, 4 km. Bij Wp 4 aan het lange pad kun je vleermuiskasten zien, en natuurlijk een cache vol leuke goodies voor de kids! En ga dan ook eens kijken bij de Floralia tuinen! Van Harte uitgenodigd! Groeten....De Rijenrakkers 14 mei 2005 bewerkt door Rijenrakkers
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden