Gast harry.rb Geplaatst 12 mei 2005 Geplaatst 12 mei 2005 Beste lezers ik heb een route gedownload van: http://www.fietsen.123.nl/gpsfietsroutes.htm Deze ingeladen in Ozi, op een kaart die kabouters ook wel gebruiken ;-) Alleen krijg ik de route niet goed op de kaart. Hij is verschoven tov de paden op de kaart. Wat gaat hier fout. ?? Alvast bedankt
0 Prof. Y. Lupardi Geplaatst 12 mei 2005 Geplaatst 12 mei 2005 Ik heb even van aldaar een route geladen. En wel Zuidholland Leiden Zandvoort Leiden. Ze zijn van het type trk dat Ozi kan slikken als het via menu 'Garmin' -> PCX5 Support -> get track from GRM file gedaan wordt Ik zet Ozi aan met Map -> Blank map autoscale WGS84 en laad in. (trouwens: het is geen route maar een track, Ozi-technisch gezien) Met de cursor doe ik dan ergens op de getekende route een rechter muisklik en kies 'find map at cursor'. Dan zie ik de track precies op zijn plaats liggen; de maker heeft nergens naast het fietspad gefietst Probeer dit eens en als het niet gaat dan ligt dat mogelijk aan de gekozen fietsroute. Dat kan ik niet testen want die weet ik niet.
0 Gast harry.rb Geplaatst 12 mei 2005 Geplaatst 12 mei 2005 Ik heb even van aldaar een route geladen. En wel Zuidholland Leiden Zandvoort Leiden.Ze zijn van het type trk dat Ozi kan slikken als het via menu 'Garmin' -> PCX5 Support -> get track from GRM file gedaan wordt Ik zet Ozi aan met Map -> Blank map autoscale WGS84 en laad in. (trouwens: het is geen route maar een track, Ozi-technisch gezien) Met de cursor doe ik dan ergens op de getekende route een rechter muisklik en kies 'find map at cursor'. Dan zie ik de track precies op zijn plaats liggen; de maker heeft nergens naast het fietspad gefietst Probeer dit eens en als het niet gaat dan ligt dat mogelijk aan de gekozen fietsroute. Dat kan ik niet testen want die weet ik niet. <{POST_SNAPBACK}> Erg bedankt voor je hulp. Welke kaart en .map bestanden gebruik je dan ? Ook voor de kabouters ? Vr groet Harry
0 Camelion Geplaatst 12 mei 2005 Geplaatst 12 mei 2005 Erg bedankt voor je hulp. Welke kaart en .map bestanden gebruik je dan ?Ook voor de kabouters ? Vr groet Harry <{POST_SNAPBACK}> Hier ga jij op dit forum geen antwoord op krijgen. Lees de forumregels (nog) maar eens. Kabouterkaarten zijn hier onbespreekbaar.
Vraag
Gast harry.rb
Beste lezers ik heb een route gedownload van:
http://www.fietsen.123.nl/gpsfietsroutes.htm
Deze ingeladen in Ozi, op een kaart die kabouters ook wel gebruiken ;-)
Alleen krijg ik de route niet goed op de kaart. Hij is verschoven tov de paden op de kaart. Wat gaat hier fout. ??
Alvast bedankt
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten