Spring naar bijdragen

Callsign - Stickers en andere sporen


Gast 90-1015262279

Aanbevolen berichten

Gast 90-1015262279

Regelmatig tref ik in caches en logboeken 'callsigns' aan: delftsblauwe klompjes, stickers met 'Barney' xx-ste cache' enzovoorts.

 

Maar wat schetst mijn verbazing... tijdens de wandeling van de SMS-cache struikelde ik bijna over een betonnen paal met de callsign van een bekende cacher  :hehe:

 

image

 

Waar gaat dat heen? :)

 

Zenz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 3 weeks later...

Wat is het idee eigenlijk achter die afstandsbedieningen ??

Hebben jullie een container gekraakt met enkel afstandbedieninkjes of wat ?? Of is het een goedkope manier om geen milieutaksen te betalen op te storten goederen  :) Of zien we straks ook nog TVs verschijnen in onze cachen en moeten we op een blokhut-event alles bij elkaar zien te passen  :hehe: . Ik moet wel toegeven dat ik er niet echt warm van word.

 

 

 

Edited By Rovertje on okt. 22 2002 at 22:35

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was op zoek naar iets herkenbaars voor in de caches, waar een ander ook nog iets aan kan hebben(de afstandsbedieningen doen het (bijna) allemaal nog).

Dit idee is aardig gelukt want ik werd aardig herkent op het Herfst-event.

Ook kreeg ik al enkele mailtjes of ik bepaalde merken afstandsbedieningen in bepaalde caches wilde doen omdat mensen die nog kunnen gebruiken thuis.

Ook werd mij gevraagd of ik in de logs het merk a.b. wilde vermelden zodat er gericht gezocht kon worden.

Al met al, eerst een raar idee en later een aardig succes(je).

 

We zijn zo ook meteen met het millieu bezig want nu worden ze vaak hergebruikt (is dit recycling of niet?).

 

Groeten van Team Blokhut :cool: ,

Bob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...