Spring naar bijdragen

Wat is een event cache en waarom is die al gearchiveerd?


tammerat

Aanbevolen berichten

Hmm, zojuist een pocket query gedaan op caches bij mij in de buurt die ik nog niet heb gevonden. Daar komen dus als eerste twee een event cache en een moving cache uit (gme2005). Als ik het goed begrijp is zo'n event cache dus eigenlijk alleen maar een plek waar men op 2 april heeft afgesproken? En die wordt gearchiveerd NA het event (volgens de uitleg bij het pictogram)? Wat ik dan niet begrijp is dat hij nog steeds aktief is, hij vol zit met TB's en er nog logs zijn van na de datum. De moving cache die ook bij dat event hoort, heeft sinds het event al geen coordinaten meer doorgestuurd. Ook daar zit nog een TB in. Eh, snap ik iets niet of begrijp ik het soms niet goed?

 

:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

GCMND2 3de 27MC Vos event by Blokhut

GCKJR1 MINI EVENT: "Huwelijk TB Jasmine en TB Aladdin" by De Rietbeekers, Monstermir, Daytona955iman

GCM4ZB 8 Zaligheden: Grand Opening by Vinnie1

GCMPCE GOTHeo (GPS Orientatie Tocht Helmond e.o.) by De Pino's & Vinnie1

 

Zij ook event(cache)s die nog als actief staan. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GCM4ZB 8 Zaligheden: Grand Opening staat wel in het archief.

 

GCMPCE GOTHeo niet, maar waarom zou een event (dat hopelijk jaarlijks terug komt) in het archief moeten? Mist het gratis reclame..

 

Groet,

Vinnie1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, ik begrijp dat ze dus eigenlijk in het archief horen? Maar wat dan met die travelbugs die er in zitten? Die zijn toch niet zomaar verloren? Ik vind het persoonlijk nogal verwarrend. Ik heb nu toevallig in de buurt diverse caches die eigenlijk niet meer van toepassing zijn. Sommige worden echter ook aangeduid met GME 2005 en die zijn wel gewoon te loggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sommige worden echter ook aangeduid met GME 2005 en die zijn wel gewoon te loggen.

Tijdens het GME zijn er twee soorten caches.

1. De caches die alleen op de dag zelf te doen zijn, zoals de kindercache, avondcache, movingcache en de bonuscache

2. De caches die ook NA het GME te doen zijn en gewoon blijven liggen als vaste caches. Deze zijn ook allemaal aangeduid met [GME 200?] .................

 

Een aantal TB's die nog "virtueel" in het event zitten zijn "levende TB's", dus geocachers/honden met een TB om de nek. Echter er zijn ook een paar TB's die door geocachers zijn meegenomen, maar nog niet gelogd zijn als "meegenomen TB".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...