Spring naar bijdragen

Waarom worden de logs niet meer opgeteld?


Gast 68-1030918519

Aanbevolen berichten

Gast 68-1030918519

Weet iemand waarom de logs niet meer opgeteld worden? Als je gaat kijken naar een log van jezelf van een paar dagen geleden, dan staat daar een ander getal bij, dan bij de logs van vandaag. Zo zie ik bij de een dat wij er 15 hebben gevonden, bij een ander staat dat wij er 17 hebben, weer een ander staat 18 of 19.  Als je toevallig mijn laatste log tegenkomt, weet je hoeveel we er gevonden hebben. Als je een gevonden cache van ons van een week geleden tegenkomt dan staat daarbij het aantal gevonden caches tot die datum.

 

Dit lijkt mij niet correct. Alle logs die je van mij tegenkomt tot 18 september zijn allemaal opgeteld en hebben dus allen hetzelfde getal. Na 18 september worden de aantallen niet meer opgeteld. Vandaag heb ik er 4 gedaan en ze hebben allen andere getallen.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast 68-1030918519

Ha, bedankt.   De een had ik wel gelezen maar dacht dat het allemaal weer goed was. Ik had meegekregen dat ze verdwenen waren. Ik begrijp nu dat ze pas ge-updated worden als iemand na jou komt te loggen. Dat vind ik niet echt prettig maar ik kan er ook mee leven.

 

GRTZ

 

Kruimel :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De oplossing voor iedereen die niet met verouderde cijfers te boek wil staan:

 

Edit je eigen bericht. Je hoeft in werkelijkheid helemaal niets te veranderen, als je maar onderaan op 'click to log your visit!' klikt. Daarna is de hele pagina weer geheel bijgewerkt, inclusief alle aantallen gevonden caches!

 

Als je al je oude logs op deze manier bewerkt nadat je nieuwste log is geregistreerd, wordt niemand meer met je verouderde logaantal geconfronteerd.

 

Toegegeven, het is wel wat werk, maar wie ijdel is moet er maar wat voor over hebben.  :D  :P

 

 

 

Edited By lex on sept. 24 2002 at 22:51

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...